Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RBRCH Klinkt goed georganiseerd!
Volgens mij heb je er al aardig wat werk aan gehad Bone, het moet wel een succes worden.
Wie de 50e deelenemer wordt kan je je afvragen maar interessanter wellicht is het aantal kisten; 92 machines! 
Ik zou zeggen wie brengt de 100e mee?
Ik kijk er naar uit om al dat moois eens rustig te kunnen bekijken!
Gr, Roy |
Dank je Roy voor het compliment maar het zou te gek zijn als je alleen mij krediet zou geven. Ik ben slechts een heel klein radertje. Er zit ondertussen een hele organisatiemachine achter met mensen van de BLC, RcHeliparts en enthousiaste medevliegers uit ons cluppie voor
PR en communicatie, zenderbewaking, beveiliging, baancommisarissen, catering, parkeren, fotografie en video en ga zo nog maar ff verder. We proberen voor de vliegers en static deelnemers een leuke dag te organiseren waarbij we kunnen genieten van elkaars machines. Daarnaast willen we het schaalvirus proberen over te brengen op andere helivliegers en het publiek dat, zoals het er nu naar uitziet, in grote getalen aanwezig zal zijn. Als we die honderd kisten halen dan zou dat geweldig zijn maar als je naar het huidige deelnemersveld kijkt dan vind ik het al kicken. Het veld ligt er bij als een biljartlaken en als nou het weer ook nog een keer meezit dan gaat iedereen met een smile naar huis de 12e.
Grz. Bone