Gisteren heb ik mijn Aurora 9 geupdate(naar V1.07) met de HPP 22, heel makkelijk en snel.
Ook de Module en ontvangers kan je nu naar V2.00 updaten.
Voor mij de belangrijkste veranderingen:
De software voor de zender heeft nu enkele kleine veranderen die wel handig zijn. Zoals een snelle timer reset (blijven drukken op de timer), een low flight battery alarm via de telemetrie en je kan ook al onmiddellijk via het opstart scherm veranderen van model nu.
Er staan 2 video's op youtube die heel goed tonen hoe de verschillende updates moeten gebeuren:
YouTube - V1.07 Aurora firmware update en
YouTube - V2.0 module/Optima 7&9 Update
Wel even vermelden dat het geen noodzaak is om te updaten en dat je zender zeker goed werkt zoals hij nu is, toch is het leuk om te zien dat hitec blijft werken om de zender beter te maken dan hij al reeds is!
Hier een volledig overzicht Added Functions
System Password Lock Function: You can't have system access without correct password.
Quick Model Select Function: You can confirm & select your model from the start up screen.
Receiver Battery Low Voltage Warning Function: You can select the Low Battery Warning Alarm activation level.
Touch Beep Sound On/Off Function: You can turn on and off touch screen button sound.
Touch Screen Calibration Function: Now you can do touch screen calibration for your Aurora 9
Warning Selection at Start up Function: Now you can choose to turn on or off for two conditions of startup warnings (Abnormal Throttle and Flight Condition)
Improved Functions
Timer Reset Method: Press & hold the Timer (1 or 2) screen for about 2 seconds which you want to reset.
Other Improvements
Menu Name Changed: Power > SYS. MGMT, Auto Power Off > Auto Hibernation.
http://www.hitecrcd.com/support/aurora-updates.html