Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djamgils Wat is er op tegen om ook de b klasse op te splitsen in 3d-B en F3C-B, en dan nog steeds alles op 1 dag draaien? Op die manier vermijd je conflicten tussen F3C en 3D. En laat dan de verschillen tussen de 3D-B en F3C-B dan alleen het keuzepakket van figuren zijn en dan geen freestyle of flm in de b-klasses. |
Dit is volgens mij een doodsteek voor de toekomst, afgelopen wedstrijd vlogen er 5 mensen in de sportklasse. Als je met deze deelnemers aantallen de klasse gaat scheiden dan vliegen er 2 om 3 deelnemers in een klasse! Dit moet je echt niet willen!
Hou het zoals het nu is, probeer dan misschien iets aan de keuze figuren te doen al denk ik dat het niet veel meer "instappers" zal opleveren. Ik lees nu al er diverse vliegers direct in de A-klasse kunnen mee vliegen, waarom hebben we die dan de afgelopen jaren niet in de sportklasse gezien?
In mijn ogen zijn alle voorwaarden om het een succes te maken al aanwezig:
-Lage drempel, je hoeft nergens lid van te zijn je kan zo meedoen
-Genoeg keuze figuren, van 3d tot hover
-Beloning, een heerlijk vliegdag hebben en aan het eind nog een prijs in de Tombola winnen
-Extra beloning, beland je in de top 3 krijg je nog een beker mee ook
Wat willen we nog meer???
Ik denk dat een hoop vliegers of gewoon niet aan wedstrijden mee willen doen of er toch een beetje huiverig voor zijn (bang?)