Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wingman de fokker die je noemt, lijkt niet geschikt om serieus mee te gaan vliegen. ook je vorige crash wijt ik aan je vliegprestaties.
het beste is nog even doorsparen tot je een goed beginnersvliegtuig kunt kopen. denk hierbij bijvoorbeeld aan de easystar (zoek op het forum)
als je dan een goed vliegtuig hebt kun je toch het beste naar een club gaan. hier kunnen ze je leren vliegen in plaats van achter je vliegtuig aan sturen.
geloof me (ons); bij vliegen komt veel meer kijken dan alleen 'up' trekken (omhoog sturen).
neem ons advies serieus en kom er niet later wéér achter dat je geld weer weg is gegooid.
velen zijn je voorgegaan. en de meesten daarvan hebben nog veel gevlogen zonder crash.
de meesten die ook niet bij een club wilden en/of een speelgoedvliegtuig gekocht hebben, zijn nu gestopt met vliegen, omdat ze dachten dat het niks voor hen is.
gewoon doorsparen dus en, als je een góéd vliegtuig hebt, lid worden van een club.
je kan natuurlijk ook vrijblijvend inwinnen bij een vliegclub |
Ik heb op dit moment net een simulator gekocht om te oefenen
en ga verder het ook niet eerst proberen ik ga mischien eerst wel eens een vrije vlucht model maken maar verder niet. Ik heb verder ook nog iemand bereid gevonden om mij les te geven en dat ga ik doen. Als ik genoeg geld heb koop ik wel een fatsoenlijk vliegtuig in ieder geval bedankt voor jullie hulp
MVG Jesper