hallo paul
ik zal je eerlijk vertellen dat ik dat niet weet!!ik vind het leuk boten te bouwen,maar ik heb er nooit mee gevaren,terwijl alle elektronica erin zit!!daarom kan ik er niets over vertellen.ik heb toen in china bij DEALEXTREME een hele boel van die magneetjes gekocht en sindsdien magneet ik de hele boel vast!!want als ik een keer de boot anders wil maken hoef ik niet alles te slopen!!ik ga as zondag naar amersfoort met de motor eens kijken hoe zon vaardag is,en als het leuk is probeer ik het volgend jaar ook eens mee te varen!! walter
hallo dutch dds bedankt voor je tip gelukkig stond erbij dat ik OUDEL LAKENS EN slopen moet gebruiken want ik was al met een woeste blik naar de linnenkast gelopen met een grote schaar in mijn hand,alles voor de hobby!ik ben blij dat je terug bent op het forum!!aan mijn huurhuis valt er niet veel aan te verbouwen,dus ik wens je veel plezier met muurtjes metselen enz hopelijk houd je nog wat tijd over voor de modelbouw!! walter
ps welke kleur olieverf gebruikte jij voor de lakens of is het een neutrale kleur?
|