Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indoorvlieger Wat voor 1 is het, een rode of een gele?
Terugkomend op die Intellect lipo's. Intellect is bezig om te kijken of ze hun accu's gaan uitrusten met een Nine Eagles Solo (Pro) batterijaansluiting, ipv die mini e-flite plugjes. Dat zou betekenen dat je geen aanpassing meer hoeft te doen aan je Solo Pro (extra kabeltje) om andere accu's dan standaard te gebruiken. Accu's die goedkoper zijn, langere vliegtijd geven, meer power tijdens de hele vlucht, en koeler blijven, waardoor ze een veel langere levensverwachting hebben. Lijkt me een prima zaak. Misschien een idee om ze te mailen dat je daar wel op zit te wachten, en ze te helpen met het nemen van die beslissing, natuurlijk in ons voordeel. Het adres is: info@ip-battery.com
Mail kan het beste in het Engels, ik verwacht niet dat ze daar ook Nederlands spreken...  |
"Onderhandelingen" verder via PB maar.
En even mijn posting gequote omdat die een beetje onder dreigde te sneeuwen in de "chat". Dus mensen, mail naar Intellect, en vraag of ze hun 130 en 160 lipos met NE connector willen uitrusten.