Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marfdaman Onderweg waarvandaan? GB (Fast Lad)? Bij hen heb ik het bijna altijd 3 werkdagen na verzending binnen gehad. Kan niet wachten om je mening over de BeastX te horen! |
FastLad heeft die FBL head wel, althans zo lijkt het, maar wel 2 tientjes duurder incl. shipping.
Hier heb ik het besteld maar helaas vond Pay'pal' het voor de zoveelste keer nodig om er een uitgestelde betaling van te maken. De 22e betaald en de 30e clearance; douchebag! Een betaling zonder tussenkomst van m'n zgn. 'vriend' had sneller gegaan
De kop is ondertussen [31-08] verstuurd. Met een beetje mazzel heb ik het in een week binnen. De BstX komt bij Freakware vandaan, een combo met de USB interface. Wat een strak kastje. De onderste helft is van alu dus alleen een foampje eronder en klaar (geen extra plaat nodig zoals bijv. bij Spartan).
Ik zag trouwens dat de BeastX dichterbij nog wat voordeliger kan; een nieuwe 'Freakware clone shop' in Zoetermeer verkoopt de BstX voor €152,-. Afhalen is mogelijk

Ze zijn ook dealer van SLS lipo's, ff in de gaten houden die shop:
RC Helipower
P.s.: Je Atom 500 gaat de deur uit zag ik, alles in de verkoop! Definitief overgestapt op de protos dus.

Scheelt ook sjouwen zo'n lichte heli

Alleen nog een 2e, gebrusht kappie en dan is ie tutto bene