hallo allemaal,
ik zal me even snel voorstellen: ik ben dus de vriend waar thijshendriks het over heeft. ik had het heel druk met werk dus vroeg ik of hij deze vraag wou posten, omdat ik simpelweg geen tijd had gekregen om een account aan te maken.
maar we zijn dus al een heel stuk opgeschoten met al jullie reactie's, vriendelijk bedankt allemaal.
er is een aantal weken verstreken sinds de eerste post, en ik kan jullie mededelen dat ik inmiddels andere koppelings schoentjes heb, via hele kromme omwegen en onderdeelnummers van kyosho met een nul en/of streepje, en onderdelen welke niet op voorraad waren welke later weer wel op voorraad bleken te zijn. maar goed het probleem is dus opgelost, ik heb 2 originele koppelingschoentjes en 1 ronde koppelingschoentje, met een strakker veertje omdat hij bij stationair al aangreep. meteen ook een 2 speed aangeschaft en vandaag alles werkend gekregen. ben super blij me auto rijd weer na ruim 3 weken stil te hebben gestaan.
harstikke bedankt voor al jullie snelle reactie's.
en keep the good work up, want dit forum is echt van enorme waarde voor alle hobby-isten en modelbouwers.
|