Het klinkt weer aardig bekend. Alle problematiek rondom velden en nieuwe figuren. Op een gegeven moment wordt het inderdaad wat makkelijker om nieuwe figuren te durven. Bij mij had dat er ook veel mee te maken of ik wist of mijn heli een figuur wel kan. Ik had me bijvoorbeeld altijd wel afgevraagd of mijn heli wel goed kon flippen. De pullback was de eerste figuur die me liet zien dat de staart redelijk strak was. De cobra-v heeft me de rest laten zien. Gister heb ik de eerste volle flips ermee gemaakt.
Ik heb van het begin af aan altijd de staande driehoek met pirouette gevlogen bij de wedstrijden en ondanks dat er wel vooruitgang was zijn de pirouetten me nooit goed gelukt. Pas in het laatste jaar na de grote rotorkop modificaties begon het er een beetje op te lijken, maar het kan ook komen omdat ik er toen zoveel gevlogen heb dat ik het eindelijk ging beheersen. Ja ,ook ik ben een langzame leerling ,maar ik oefen ook maar hooguit 1x per week.
Nou, ik ga heel benieuwd zijn hoe het je vergaat op Valkenburg Airport.
Ik ben er nog nooit geweest dus voor mij wordt het aan alle kanten een verrassing. Ik hoop toch dat het niet als een gekke waait dan.
Steven.
|