Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Psygho (Emil) De regels zijn simpel. Officieel is het 640x480.
Maar tegenwoordig is 800x600 ook geen probleem, en PERSOONLIJK mijn lievelingsformaat.
Iedereen heeft tegenwoordig wel zon formaat scherm dat het de layout niet meer vernaggelt, de bestanden blijven klein, en alles is wel goed leesbaar,een stuk beter dan 640x480.
Als je het niet red op 800x600, moet je maar over op een cam welke fatsoenlijke macro's kan maken! Of je moet delen van de foto uitlichten en opslaan als aparte foto's.
Alles op of boven de 1024x786, is te groot. en "verwijder" ik dan ook.
De regel van 640x480 is eingelijk uit de tijd van de modem. Dit bespaart de lange laadtijden. Het probleem met automatische rezise, is dat hij word weergegeven op 800x600, maar wel de HELE foto EERST geladen moet worden, en dat kost behoorlijk wat tijd, en bandbreedte, en bandbreedte moet ook worden betaalt!!
Dus het is niet zo eenvoudig als wat men denkt.
Bekijk het ook eens van een andee kant....
Emil,mod |
Ik zie toch tegenwoordig steeds meer dit
http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-kyohso-3.html hoe zit dat dan?
Het duurt bij mij echt te lang voor de pagina helemaal open is.
Ik dacht dat dit legaal was want het verschijnt steeds meer.
Als dit niet mag, kan dit ( ik bedoel niet het draadje van het linkje maar mijn geopende draadje) draadje net zo goed gesloten worden, want dan mag het dus al niet en moeten we dit aan de leiding doorgeven.
En welke grote het precies mag zijn maak mij niet zo veel uit als het maar een beetje normaal te openen is.
Ik zie net dat het door mij gelinkte draadje ook gewoon 640 x 480 is.
Hoe kan het dan zo langzaam zijn?