Oja,
Nog niet gemeld ,maar ik heb even mogen fladderen met de logo 600SE van Tjerk. Voor mij even leuk en ter kennismaking met electro en v-stabi, voor Tjerk even een test en check hoe het in de praktijk gaat met een leeraar-leerling systeem. De eigenlijk nog veel te korte impressie leerde mij hetvolgende: De power van deze electro aangedreven heli is bijna oneindig. In ieder geval wel vanuit mijn 10cc-optiek. Ik ben nog meer benieuwd naar mijn blauwe Shark nu, maar dat doe ik pas na de wedstrijd.
V-stabi, das een ander verhaal. Ondanks dat ik niet gewend ben om met een handzender te sturen neem ik waar dat ik zeker net zoveel of zelfs wel meer moet sturen om de heli op de plek te laten hooveren. Dahattikniegedacht. Ik denk haast dat ik meer zou moeten gewennen aan de heli om een beter "oordeel" te kunnen geven, maar als het klopt wat ik voelde dan is de paddlestang bij hoover figuren beter af.......Wordt hopelijk vervolgd......
En even voor het archief: ik heb dezelfde mooie dag als afsluiting de enige echte Uni Star 1 een volle flip achterwaarts en zijwaarts gedraaid en dat ging goed. Daarna een halve flip en even inverted gehooverd. Tjerk vond het weer mooi. (leipe shit ouwe!) en slaakte weer bekende vreugde kreten. WHew!
't Was natuurlijk op 20 meter hoogte veilig genoeg voor een eventueel stuurfoutje....
Toch maar weer gedaan.
Steven
|