Hej Aldert,
Ze zijn ook niet lelijk, maar zo slecht zichtbaar in de lucht. Die nieuwe die springt er gewoon uit met die felle kleuren. Belachelijk duur, maar wel de moeite waard.
Ik gebruik de Logo's ook met lessen ja, met de paplepel gelijk goed ingieten toch?
Ze bevallen mij SUPER! Heerlijke machines en baal er van dat ik me dat eigenwijs niet eerder heb laten vertellen. Zelfs op de club vinden ze 'm mooi

Maakt weinig lawaai en vliegt gewoon sierlijk. Het vermogen is echt debiel door het lichte gewicht. Daarbij ook langere vliegtijden, wat wou je nog meer?
Vandaag voor het eerst wat harder 3D gevlogen met de Top Fuel packs.. Heb ze nu eindelijk 5 vluchten "ingevlogen".. Dus kon er nu los mee gaan!
"NU PAS?!?!?!"
Ja, ik vlieg helaas erg weinig. Vandaag zomaar 6 vluchten gemaakt en had na vlucht 5 eigenlijk al de knollen op. Helemaal niet gewend om veel te vliegen. Anyway, die TopFuel packs doen het echt verdomd goed! En dat voor 20C packs. Hoewel die waarde mij tegenwoordig niet meer zoveel zegt.
Volgens Hacker zijn die hoge C waarden een broodje aap verhaal, niks meer dan een hype waar mensen grof geld voor neertellen.. Eerst zien, dan geloven dacht ik zelf. Nu weet ik van een aantal top-piloten dat zij er ook mee vliegen, neem een Nico die Nie-wint en er de sterren mee van de hemel vliegen.. Kon wel eens waar zijn wat de man van Hacker mij vertelde. Nu heb ik ze vandaag zelf eens goed aan de tand gevoelt, maar ik kon de boel niet in laten kakken en ik deed nog wel zo goed mijn best. Daarbij hebben ze meer vermogen dan de EonX 30C packs van Fliightpower (+/- 30 ladingen oud) en zie ik echt geen verschil in snelheid als bijvoorbeeld de heli van onze held Bas. Nee die 100 euro extra zal ik nooit betalen voor een setje Hyperions..
Nee ik ben helemaal happy dat ik eindelijk m'n heli gevonden heb waar ik oud mee wil worden...
Groenten,
Tjerk