1/2pv2 |
Laatste activiteit: 23 april 2010 19:12
Weblog
Weblog van 1/2pv2 bekijkenRecente artikelen
Laatste artikel
Geplaatst in Zonder categorie
Beste mede modelbouwers en vliegers,
Bij deze heb ik het volgende te vragen:
Ik ben sinds enige tijd bezig met de restauratie van een Robbe Nova.... mooie zwever met v staart vleugelspanwijdte 2,12m. Ik hoop hem weer tot leven te wekken zodat deze inmiddels oldtimer nog enige tijd mee kan vliegen en een mooie verschijning aan het zwerk zal zijn. Tot zover de droom... In werkelijkheid zit ik met een flink probleem; want de cockpitkap was volledig vernield. Ik heb een mal gemaakt...
Bij deze heb ik het volgende te vragen:
Ik ben sinds enige tijd bezig met de restauratie van een Robbe Nova.... mooie zwever met v staart vleugelspanwijdte 2,12m. Ik hoop hem weer tot leven te wekken zodat deze inmiddels oldtimer nog enige tijd mee kan vliegen en een mooie verschijning aan het zwerk zal zijn. Tot zover de droom... In werkelijkheid zit ik met een flink probleem; want de cockpitkap was volledig vernield. Ik heb een mal gemaakt...
Geplaatst in Zonder categorie
Hallo beste medecollega bouwers en vliegers,
Ben nu sinds enige tijd bezig met de restauratie van een Robbe Nova zwever. Op zich vordert het wel, alleen kom ik klem te zitten met het volgende punt. Hoe maak ik een nwe cockpitkap?
Ik weet dat er destijds een artikel over het maken van een kap in de HB stond; helaas dat artikel heb ik niet meer. Ik heb een mal van de kap zelf gemaakt maar hoe nu verder?? Kan iemand mij hiermee verder op weg helpen?? Alvast bedankt
1/2pv2...
Ben nu sinds enige tijd bezig met de restauratie van een Robbe Nova zwever. Op zich vordert het wel, alleen kom ik klem te zitten met het volgende punt. Hoe maak ik een nwe cockpitkap?
Ik weet dat er destijds een artikel over het maken van een kap in de HB stond; helaas dat artikel heb ik niet meer. Ik heb een mal van de kap zelf gemaakt maar hoe nu verder?? Kan iemand mij hiermee verder op weg helpen?? Alvast bedankt1/2pv2...
Recente reacties