thofkamp |
Laatste activiteit: 1 mei 2011 10:15
Weblog
Weblog van thofkamp bekijkenRecente artikelen
Laatste artikel
Geplaatst in Zonder categorie
Voor iedereen deze waarschuwing> dus ook in Duitsland maar ook voor andere landen
Mail naar thofkamp@hotmail.com
Mail naar thofkamp@hotmail.com
Voor iedereen die wat wil bestellen via internet !! Doe dat dan niet bij CNC- MODELLSPORT.DE
Want dan ben je het geld kwijt, en een slechte ervaring rijker

Het is weer bewzen dat je heel goed moet uitkijken waar en hoe je wat koopt
Maar ik vind het voor de gene die wel eerlijk handel drijven triest
Er moet veel harder en goed worden op getreden tegen dit soort
Nu heb ik na mijn vorige bericht van 6 september 2010 al een paar berichten gehad van...
Want dan ben je het geld kwijt, en een slechte ervaring rijker
Het is weer bewzen dat je heel goed moet uitkijken waar en hoe je wat koopt
Maar ik vind het voor de gene die wel eerlijk handel drijven triest
Er moet veel harder en goed worden op getreden tegen dit soort
Nu heb ik na mijn vorige bericht van 6 september 2010 al een paar berichten gehad van...
CNC-Modellsport in Giesen Doet geen levering > geeft geen antwoord op mails > telefoon > of fax Dus pas op om zaken te doen met deze winkel !!!! Ik heb een lader besteld voor € 199,95 + € 7,95 verzendkosten en vooruit betaald ( via de bank) en er volgd geen levering !! Het zijn in mijn ogen boeven>oplichters die onze hobbymensen een poot uit rukken
Ik hoop dat iemand in de buurt woont en doet wat er moet gebeuren met deze winkel !!!
Als iemand een oplossing heeft...
Ik hoop dat iemand in de buurt woont en doet wat er moet gebeuren met deze winkel !!!
Als iemand een oplossing heeft...
Wie heeft er ook ervaring mee , met het bestellen bij CNC- MODELLSPORT.DE
Ik heb dingen besteld op 12 augustus en vooruit betaald maar hoor niets meer en kan op geen manier meer contact krijgen
En wat kan ik hier aan doen ?? Heb voor meer dan 200 euro betaald via de bank! Stom natuurlijk, maar dacht deze winkel is oke>> maar niet dus ! Ze kunnen toch wel even een e-mail of fax beantwoorden dacht ik ! WIE heeft er ook een slechte ervaring mee met deze Web Winkel >>...
Ik heb dingen besteld op 12 augustus en vooruit betaald maar hoor niets meer en kan op geen manier meer contact krijgen
En wat kan ik hier aan doen ?? Heb voor meer dan 200 euro betaald via de bank! Stom natuurlijk, maar dacht deze winkel is oke>> maar niet dus ! Ze kunnen toch wel even een e-mail of fax beantwoorden dacht ik ! WIE heeft er ook een slechte ervaring mee met deze Web Winkel >>...
Recente reacties
Heb precies hetzelfde...
Hier het zelfde verhaal...
Hallo, u bent niet de...