Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno van Hoek en gezien mijn toegenomen wedstrijdactiviteieten |
We kunnen dus op de deelneming in de wedstrijd rekenen ?
Hi,
Rick, dank voor je aanvulling. Mijns inziens zouden we toch moeten proberen 5 meetings te organiseren waarvan de beste 3 resultaten tellen. Overmacht of andere verplichtingen zijn niet volledig uit te sluiten... je gedachte inzake een 'borg' vind ik heel interessant....
Van de 3DM namen kan ik me iets bij voorstellen en zeker iets om rekening mee te houden....
De jury.... we zouden de keuze kunnen maken voor een 'minder officiele' jury-leden maar vooralsnog zou ik willen voorstellen voor de 'echte' te gaan. Daarvoor zou ik meerdere jury-leden persoonlijk willen benaderen maar ik ken er slechts 1......

Namen en contact info zijn dan ook bijzonder welkom via PB!
Naast jury-leden hebben we ook velden nodig. Zou iedereen eens willen nagaan wie de te benaderen persoon binnen z'n eigen club is en me die info (liefst met contactinfo en clubnaam) via PB willen doorgeven? Een eerste belrondje vertelt ons iets meer over de scoringskansen van een tour langs meerdere velden....
Groet, vincent
P.S. Ik zou graag aankomende periode alle info met iedereen blijven delen. Is het verstandig hiervoor steeds aparte postings aan te maken? Ik kan ook een eigen D3D forum inrichten voor deze organisatorische zaken.... valt dan wel buiten het modelbouwforum.nl en dat zou ik jammer vinden..... Misschien Robert vragen voor een eigen hoekje......