Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door R3an!m@ted nee sorry en een peugeut logo zou het alleen maar erger maken.
Vind het een beetje een plastic speelgoed dingetje, en al die leuke gekleurde dingetjes die ervoor zijn.... |
hehe.. dacht wel dat er zo'n reactie zou komen.. beetje kortzichtig is het wel, niet?
Raar dat een vooruitstrevend product wordt afgekat vanwege de vooruitstrevendheid. Qua formaat is deze auto groter dan bv. een peugot 106, dus de vergelijking met speelgoed slaat nergens op.
Het kunstof heeft grote voordelen. Als bv. iemand bij mij een kras maakt, gaat hij niet roesten en is hij praktisch niet te zien, omdat het kunstof dezelfde kleur heeft. Daarnaast; stel iemand trekt een kras over een volledig portier.. dan vervang je het kunstof paneel voor € 40 en is je auto weer als nieuw. Noem mij 1 auto waarbij je zo'n schade zo makkelijk en goedkoop zou repareren.
Wat betreft het feit dat ze gestopt zijn met productie.. ze zijn wettelijk verplicht nog 10 jaar lang onderdelen te maken, dus daar ben ik niet zo bang voor. Daarnaast is dit autootje zeldzaam (itt. bv. de peugot, waar half NL in rijdt) en vind ik 'm er leuk uitzien. Denk dat de inruilwaarde alleen maar omhoog gegaan is doordat ze er mee gestopt zijn.