Heb nog even verder gesnuffeld op de site van RC-Pilot.
Ik kwam het voldende tegen:
Citaat:
Un cas particulier
Concernant le Grand Bugatti P 100, trop grand pour être publié en encarté dans la revue, son plan est disponible en vente par correspondance auprès de la revue.
Mais afin de vous faciliter la tâche au niveau de la commande, nous l'avons intégré d'origine dans le Short Kit (Réf SK07) vendu en ligne sur ce site, ce qui explique sa différence de prix par rapport à celui annoncé pour le kit seul dans le magazine. Mais si l'on tient compte du prix du plan (+ 30 €), on arrive bien sûr au même montant. |
Omdat ik geen frans kan lezen, heb ik het maar even door een vertaalprogramma gehaald, maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van.
Citaat:
Betreffende Grote Bugatti P 100, te groot om in encarté in het tijdschrift gepubliceerd te worden, is zijn plan in verkoop beschikbaar per briefwisseling bij het tijdschrift.
Maar teneinde u de taak te vergemakkelijken op het niveau van de bestelling, hebben wij het van oorsprong in Short Kit (Ref. SK07) die on-line op deze plaats wordt verkocht, geïntegreerds, hetgeen zijn verschil in prijzen ten opzichte van die uitlegt die voor enige kit in het tijdschrift wordt aangekondigd. Maar als men met de prijs van het plan (+ 30 €) rekening houdt, komt men natuurlijk tot hetzelfde bedrag.
|
Betekent dit nu dat de tekening bij de shortkit geleverd wordt of moet ik die apart bestellen? En heb ik nog meer (van RC-Pilot) nodig om de kit te kunnen bouwen?