Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Burp Ik ben geen vlieger (en dus zeker geen bouwer) maar dit soort verslagjes wekken altijd mijn interesse. Knap gemaakt en dat uit "niets". Het verbaast mij hoe dat depron zich laat verlijmen, gaat dat met gewone superlijn of is dat iets speciaals?
Heb je er al meer mee gevlogen? Wat waren nu de totale kosten van het hele vliegtuigje? |
Ik heb inmiddels denk ik meer dan 10 vluchturen met het toestelletje erop zitten. Zie verslag van de eerste vlucht direct boven jouw berichtje.
Ik lijm bijna alles met 5 min. epoxy. Voor verbindingen waar geen kracht op komt te staan gebruik ik ook wel Hema Hobbylijm. Er is ook speciale secondenlijm voor depron, maar daar kan ik niet zo goed mee overweg.
Kosten (ik bestel bijna alles via Internet, dit zijn ongeveer de huidige kosten incl verzending)
Motor + prop: 20
Radio + kristal: 25
Regelaar: 16
2* servo: 16
lipo accu: 17
depron en klein spul: 5
Totaal net geen 100 Euro. Het is inderdaad net niets, zowel het vliegtuigje als de kosten, maar ik beleef er een hoop lol aan, zowel het bouwen als het vliegen.
Inmiddels heb ik verlichting gemonteerd, bedienbaar via de zender en ben ik bezig met drijvertjes, dus binnenkort weer wat fotootjes.
Dirk