@ Bruno, Mol wil ik wel, maar er komen is het probleem. En als ik er ben, kom ik denk ik toch met mijn 1:10 daar rijden. Dit is en blijft dit jaar nog even voor de lol. Als het mij dusdanig bevalt ga ik het zeker meer 1:12 rijden.
Servo is dus enkel het gewicht een issue, of zijn er dingen als stroom verbruik ook nog aantrekkelijk. Nu bevat de Futuba een Coreless motor, die ontzettend weinig stroom verbruikt heb ik mij laten vertellen.
@Hans, ik kan mij nog herinneren dat mensen 1:10 foam banden aan de buiten rand lijmde (de wangen). Dit was ook zodat er geen gaten in de banden sloegen, Is dit ook een idee bij 1:12 bandjes?
@ Frans, het is de oude auto van Patrick, misschien wel bekend? Zelf ga ik rijden met de Carpet Knife 3.1. De andere auto die ik ook gekocht heb, is denk ik dan toch een SixPack (en geen T-Fource). Wat is het verschil tussen die 2?
Ben trouwens al een tijd aan het google-en. En nu vraag ik mij toch af wat ze met die antenne doen? Wikkelen zie die nu aan de buiten kant eromheen, waarna ze hem aan de boven kant vast zetten met een dopje? Of soms zelf volledig krimpen met krimpkous? Het geen ik me kan bedenken is dat je een kleine spoel ontwikkeld waardoor je antenne lengte verminderd kan worden. Wat is de rede van dit wikkelen?
Bedankt voor de tips,
Groet Robert
__________________ Sponsored by: TOP-Racing, BD-Racing and Speedtech RC,
Supported by: Shepherd Benelux and Thunder Tiger. |