Ik denk dat de meeste van ons ook teveel op andere fora (of is het forums) zitten zoals subcommittee en sonar. Ik had je nieuwe foto's via daar al gezien. Zien er overigens goed uit. Zo zie je maar dat als je er genoeg tijd (en geld

) insteek dat het best een mooie boot kan worden. Even een klein vraagje. Ik heb mijn exemplaar de deur uitgegooid daar ik dat kreng echt niet goed dicht kreeg. Is het jou wel gelukt? Het zou zo zonde zijn van het werk en van zo'n mooi schip.
Ik hou het wel bij mijn Engel boten. De Patrick Henry is bijna door zijn verbouwing heen: 2 extra toegangen gebouwd, andere motor met as en koppeling (niet dat niet te onderhouden ding in de verste uithoek meer), TWEE bugstrahlers (achter en voor), nieuwe roeren gebouwd met meer en soepelere uitslag, Uitschuifbaar periscoop systeem, renovatie van de duiktanks, geluids module, licht meer accu ruimte, beveiligingen voor water/onderdruk/zenderuitval/waterinbreuk en wat dekdetailering. Over twee a drie weken hoop ik hem opnieuw te kunnen uittrimmen. Ook al heb ik nog wel wat dingen op mijn verlangijstje staan (hoor ik iemand torpedo's roepen???).
Ik hoor of zie nog wel wat van je.
Groet,
Danny van Dijk