Thnx...
Oh ja kon het niet laten gisteren, Inge (mijn vrouw) heeft een compleet junfac conversion chassis besteld

....
Stond gisteren te twijvelen, had het spul en zo al in de shoppingbasket liggen, en was kaar om af te rekenen (om te kijken wat de verzendkosten enzo gingen worden), en de twijvel, past het (nee dus mfu en junfac gaan niet samen)is het pas te maken, lijkt het wel...... etc etc..
Vrouwtje komt binnen,vraagt wat er is, hoort het geheel eens aan, en zegt, betalen via pay pal, toch?, en drukt op CONFIRM.. Zonder dat ik nog tijd had om iets te zeggen...
Mompelt iets van je hebt het er al een poosje over,en nu kan je laten zien hoe goed je bent, en dat ik anders gewoon pech heb.
Dat geupdate chassis stond al sinds 6 juli in de planning maar nog niets van hun gehoord, ook emailen werkt bij velen niet, dus ,de gok is voor mij genomen,en gekocht, en nu hopen dat ze niet als nog met een chassi uitkomen welke de mfu unit kan hebben....
Ook nog wat leuks meegenomen via junfac, maar dat komt later wel.....
Helaas nog geen spoor van de boutjes en moertjes

, het begint hier nu wel heeeeeel erg te jeuken om te bouwen, maar goed, nog geduld hebben dus....