Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philliams Haha, wij houden de discussie HPI/FG nog op zijn Hoogtij's, anderen menen het wel serieus Zie hier  |
Ysja, die snappen het nog niet helemaal.

Maar ja, die zijn ook nooit op HoogTij geweest.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcelsiggery lekkere avatar philll  |
Die veranderde gisteravond met de minuut. Eerst zijn auto, toen ene beroepsfantast/aandachtshoer, toen de aardige juffrouw op enige afstand en *baf* ineens was die juffrouw wel heel dichtbij.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philliams He Sleur, wanneer komt die shovel/bobcat
Fritsie en ik zijn straks rond 13.00 uur op Hoogtij, wie nog meer? |
**** Update **** Ik heb zojuist met de eigenaar gesproken, die zelf druk met de verhuizing van zijn kantoor bezig is. De grote shovel staat op een sloopproject in Amsterdam.
Morgen kom ik met Bobcat en chauffeur voor de Bobcat naar HoogTij. Zal zo ergens tussen 12:00 en 13:00 uur zijn. Terwijl hij lekker aan het schuiveren is, kunnen wij gewoon doorrijden.
We rijden/vliegen toch alleen maar bij de helling.
Mijn voorstel is morgen de bestaande baan om te toveren tot ovaal om gewoon snoeihard te scheuren en te racen met misschien één jump erin (helft van de breedte van de baan zodat je er ook langs kunt zonder vliegwerk

). Achter de stalen pijp kunnen de dan een baan uitzetten met bochtenwerk. Daar doen we alleen randjes maken van zo'n 20-30cm hoog, de rest van de baan holt zichzelf dan wel weer uit. Springen kunnen we nog steeds over de rand van de kombocht.