Teamdag 2 ,Airfield 54.8
De rillingen lopen me over de rug vandaag. Spanning alom. Even leeglopen in de bosjes denken we ook al niet bij na. Dom, tegen de wind in p..... is extreem koud. Als ik zo trillend aan de knuppels sta dan verwacht ik niet meer dat ik mijn figuren ga vliegen. Toch pakt dat wat anders uit, ik vlieg toch een rolling stallturn en ook een mooie rol. Mijn concentratie gaat toch even uit naar de autorotatie vandaag. Het is een goede gelegenheid . de wind komt vandaag van de andere kant en ik moet em dus van links naar rechts oefenen. Tegen mijn verwachting in deert me dat niks. Uni II doet het vandaag mooi. Helaas blijft het bij 2 tankjes vandaag , ik heb het vat in de koffer leeg. Da's pas echt stom.
Tjerk heeft zijn trex 600n weer ready to go. Tijd om ons bezig te houden met de Carbsmart.
even testen:
Hele rare kleuren deze foto:
Tjerk is nog niet helemaal tevreden, ik wel. Er moet m.i. gewoon nog een lekker programma in de zender geprogrammerd worden.
Nico doet ook ernstig zijn best, hij is voor de inverted hover gegaan. En ja dat steekt een beetje bij ons. Maar het spoort ons tegelijk aan om er ook voor te gaan. Tjerk kan het al wel maar ikke................
Hier is Nico in actie:
en sorry Nico, Mijn camera is niet zo goed als de jouwe.....:
Tot teamdag 3
groet Steven