Door de drukte van deze tijd dreig ik geheel te vergeten dat ik hier nog een dagboek heb liggen. wat een gedoe de laatste tijd zeg, eerst gooi ik een shuttle op de grond door een slechte accu, dan als je denkt dat ik er wat van geleerd heb, gooi ik ook nummer 1 weer op de grond. Oorzaak : de accu was eerder leeg dan de tank. Poep gebeurt en dat was nu ook weer het geval. Ik was net nose in aan het hoveren en whammm ,in de grond. Kop kapot, assen krom staartrotor weg , stangetjes weg . Na hem weer opgebouwd te hebben gaa ik twee weken later (dat was vorige week) er weer lekker mee spelen. Ja ik heb nu nieuwe accu's!!!! Houten bladen er maar weer even op, je weet maar nooit. Man die klompen vliegen ook voor geen meter zeg. Nicken is vreselijk nerveus rond het mid stick gebied. Hmm , dan toch maar even testen met de zojuist verworven NHP bladen. Ooo Wow das wel effe anders he? Nu geeft de heli weer wat vertrouwen. In een tweede vlucht zet ik me over mijn nervositeit heen en ga aan de bak. Eerst maar een looping, aardig. Dan 10 rollen , allemaal kurketrekkers. Akelig figuur, ik bak er nog steeds niks van. Nico, hier dat filmpje: wat doe ik nou toch steeds fout? Knife edge met de pirouette , nog even oefenen. Autorotatie. poep, alweer poep! Heck in de grond! 2 Tandwielen stuk , bah weer sleutelen.
en
AAAHHHRRGGGGGHH we hebben nog maar twee weekendje te oefenen!!!!!
steven (toolman steve)
|