Beste Arjan
Je bent me voor zou je net vertellen dat waarschijnlijk de buitenkabel eruit kan worden getrokken en dan kan er wel een servo draad doorheen, hou wel rekening met de dikte van de kabel ivm de spannings verliezen dus niet de kleinste diameter.
Mocht het gaatje toch nog te klein zijn met een hitte zonde doorvoeren door de vleugel kan je de buis door het piepschuim toch nog wat oprekken.
De tekening van Multiplex geeft goed aan wat de bedoeling is, je ziet op deze tekening ook de plaats van de aanstuur servo s als je deze met bowen kabels aanstuurt.
In mijn ASW zit de vleugel bevestiging op een plaatje van 4 mm triplex wat eigenlijk meer voor de fixatie werkt de bevestiging zelf zit klem binnen de romp.
Het is wel een secuur werkje om de uitlijning goed te krijgen.
Voor het stabilo vlak zijn speciale scharnieren te krijgen voor het holle/ bolle verhaal wat jij wil.
Wat betreft de alerons, Blue airlines heeft hiervoor speciaal scharnier band schijnt ontzettend sterk te zijn.
Waar ik een vraag over heb hoe krijg jij de foto s hierin ? Ik kom bij het invoegen bij Url terecht en die snapt niet wat ik wil.
Groet
Ko
Laatst gewijzigd door paozee; 24 mei 2008 om 22:38 |