Ik zou even oppassen met dit soort geruchten de wereld in spouwen.
Zelf weet ik niet wat waar is, maar ik heb een gedetailleerder verhaal gehoord wat iets anders klinkt als dit rampen scenario....
Ik ga niet zeggen of het waar is of niet. Dat weet ik immers niet, wel heb ik gisteren met enkele rijders die dicht bij Serpent e.d. staan gepraat.
Het verhaal wat ze me vertelde ging even iets anders. Het verhaal is dat Siro, Serpent benelux, en Serpent MRT falliet verklaart zijn. Serpent Siro, MRT en Benelux waren de distributeur van Xray en Serpent (enz.) Serpent zelf gaat dit nu via het buitenland doen. Er wordt dus een nieuwe distributie centrum opgestart, maar dat zal niet meer in Nederland zijn. Daar komt ook dat onderdelen verhaal vandaan. De onderdelen zijn al naar China verhuisd en nu dus ook de onderdelen distributeur. Serpent Siro, MRT en Benelux waren een onderdeel van Serpent, wat Serpent nu afgestoten heeft. Serpent zelf daar in tegen is écht niet falliet.
De brief die de importeurs gekregen hebben gaat dus naar verhaal over het afstoten van Sire, MRT en benelux, en dat de onderdelen dus op een andere manier naar de winkel gaan.
Ik vind het niet mijn recht om er iets over te zeggen, omdat ik zelf niet dicht bij Serpent sta, maar ik vind het absoluut niet tof dat er "onzin" gespouwd wordt over merken.
Groet Robert