@angel
Ik ben hier nog niet zo zeker van.
Als CEO van Serpent zo ik razend zijn als dergelijke geruchten worden verspreid, indien ze niet ze zaak niet aangeven hoe ze wel degelijk zijn, daar dit enorme schade kan toebrengen op de verkoop, zeker nu in misschien moeilijke tijden.
Indien je dergelijke gevoelige zaken publiek zet, moet je wel echt zeker zijn van uw stuk, en dit ook kunnen bewijzen met empirische stukken.
Kan je dat niet, dan raad ik deze personen aan om voorlopig nog even te zwijgen, en te wachten op verdere ontwikkeling, vooralleer men dit op fora gaat verspreiden
Misschien zijn het wel misnoegde werknemers van Serpent zelf, die hun mond niet kunnen houden, en oordelen en communiceren over dingen die NIET aan hun toebehoren, en nu misschien hun baan op de tocht staat.
Mocht dit zo zijn, dan vind ik dit ZEER onprofessioneel, zelfs al bij mogelijk ontslag, mocht dit nieuws wel degelijk een feit zijn.
Nu ik hoop op een goede oplossing hieromtrent, daar ik zeer tevreden ben met mijn materiaal, wat dan ook allemaal SERPENT is.
MVG Xtophe
|