Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaap J. Wat een hoop poeha zeg... Serpent kan al weken - wat zeg ik: maanden - geen onderdelen leveren voor de S400 (geen idee hoe het is met andere Serpents trouwens), overal op internet en in het RC-wereldje zoemt het gerucht al langer rond dat het slecht gaat met Serpent, en als iemand het dan op het forum zet, is het daarmee ineens wereldnieuws? Vind het eerder verdrietig dat zichzelf respecterende websites signalen van fora opvatten als serieuze geruchten, en ik betwijfel of dat het geval is geweest. Je geeft het forum teveel eer als je denkt dat "the rumours" van dit forum afkomstig waren. Waar rook is, is over het algemeen vuur en ik denk dat Serpent hier een hele mooie draai geeft aan iets waar ze wel degelijk zenuwachtig over zijn geweest. En dat is ook een kwaliteit trouwens. |
Inderdaad. Ik weet nog meer details, die je echt niet wil weten, van heel dit verhaal.
De mededeling dat de productie enkel maar naar Azia verhuist is een peulschil van wat er echt gebeurde achter de schermen van Serpent.
Ik ga er niet over uitwijken maar laat ik het zo zeggen : Het ging ECHT niet goed met Serpent en er zijn vérstrekkende beslissingen genomen waarvan het scenario op voorhand was geschreven.
Dat dit op een forum werd losgelaten blijkt nu door een paar moraalridders afgeketst als 'pas op met zulke geruchten ...'.
Freedom of speech!!!
Tenslotte jongens, het waren geen geruchten. Verre van trouwens. Het was enkel het topje van de ijsberg.
Dit is mijn laatste toedracht op deze topic. Laten we het gewoon varen nu ------