Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pasqual Wat dat betreft ziet dit model er wel heel erg leuk uit met heel veel punten wat je ook op de 1/10's ziet en vaak mist op de 1/18 modellen. Is er al bekend wat de exacte prijs gaat worden? Nu ook hopen dat ie het stevige van de M18's heeft qua ophanging en dergelijke en een tik kan hebben.
Lees ik dat nu goed een Slipper clutch op een Onroad? Als ik bij het spur kijkt lijkt het inderdaad wel dat er slipper pads zitten. Die zit er ook echt op? |
De advies verkooopprijs voor de ARR, dus met BL en ESC, is slechts € 249,00. Dus als je dat afzet tegen de kosten van een M18 Pro dan is dat niet veel geld.

Ook de kosten van losse onderdelen is redelijk, alleen is de prijs van de foam banden niet echt in verhouding met de rubber banden, resp. € 25,00 om € 11,95 per 4 stuks. Maar er is wel een complete lijn neergezet met keuze uit verschillende soorten banden (rubber/foam) en shores.
De draagarmen en shock towers zijn van "simpel" plastic. Daarmee bedoel ik dat ze erg plasticerig (goed Nederlandsch

) aandoen. Het is niet de kwaliteit plastic als van XRay. Dus daar zullen zeker after market alu of carbon versie's voor komen.
Het motorsteuntje ziet er ook stevig uit. De motor gaat in de montageplaat en die gehele plaat gaat weer in een geleider waarmee je de afstand tussen pinion en spur kunt afstellen. Dat vind ik wat beter dan bij de M18(T/MT) omdat je nu de afstelschroefjes niet vastzet op het plastic/koolstofvezel en gewoon van bovenaf af kunt stellen.
En ja, er zit een slipper clutch op.

Waarschijnlijk geen plek voor een midden diff.

Misschien komt er ook wel een nitro versie van.
Crashvastheid zal komend weekend wel getest worden als ik de eerste rondjes bij RC Speedworld ga maken. Zal wel even wennen worden met zoveel vermogen en meer snelheid op de baan. Mijn Scalpel rijdt slechts 4 cellen Speed 300 en Fusion 370HS. Dus meer volgt...