![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2008 Locatie: nijmegen Leeftijd: 14
|
waar kun je deze accu kopen YouTube - ENER-G 4600 9 CELL FOR RUSTLER VXL- MAMBA MONSTER 6S IN OFNA GTP BRUSHLESS de 9 cell op 1:28 of maak je die zelv en zo ja hoe |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 juli 2004 Locatie: West-Friesland Leeftijd: 37
|
Bij de maker van het filmpje: Citaat:
- Evt. soldeerbout, tin etc. kopen. - Losse cellen, soldeerlippen, draad, connectoren, krimpkous etc. kopen (modelbouwwinkel) - Even zoeken: Modelbouwforum.nl - Zoekresultaten - Even lezen. - En gaan met die banaan!
__________________ "Don't tell me how to do my job! Do I go to your job and tell you how to sweep up?" | |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 september 2008 Locatie: nijmegen Leeftijd: 14
| Citaat:
Laatst gewijzigd door melvin_f1; 7 maart 2010 om 13:03 | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 juli 2004 Locatie: West-Friesland Leeftijd: 37
|
- Start Google - Typ: 9 cell 4600mAh - Op de eerste pagina: 10.8v 4600mAh NiMh Hump Battery Stampede Rustler VXL - eBay (item 320492399551 end time Mar-24-10 19:09:27 PDT) - Wat staat daar? Citaat:
- Even verder zoeken: Google - Hits genoeg, maar allemaal in het buitenland, dus hop, op het fietsje en op naar de dichtstbijzijnde modelbouwzaak met het merk en het bestelnummer en daar even bestellen, gaat vast goedkomen.
__________________ "Don't tell me how to do my job! Do I go to your job and tell you how to sweep up?" | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Ik zou hem in elk geval niet bestellen bij de jongens van die video, dan kan het welleens erg lang gaan duren vrees ik.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 16 oktober 2008 Locatie: Hamont BE Leeftijd: 16
|
Kun je niet gwn een 3cell lipo kopen? Dan is je probleem zo opgelost.
__________________ MPX Easystar, holidep & HK Decathlon with spektrum DX6i dsmx Losi XXX-4 G+ with brushless flux and 2 channel 2.4ghz |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |