![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2008 Locatie: etten leur Leeftijd: 41
|
hoi, Ik heb een vraagje . je zie als je een lipo heb bvb 5s 2200 mha 30 c. maar wat betekent 30 c . sp ik heb de zoekfunctie van het forum al geprobeerd. gr pierre
__________________ groetje pierre sp Ik ben dyslectisch,hier kan ik neits aan doen. Laatst gewijzigd door pierre v z; 13 maart 2010 om 10:17 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2009 Leeftijd: 18
|
zucht kan niemand de zoek functie gebruiken tegenwoordig? beste, er zijn hier al heel veel topics over. de c waarde houd in hoe snel je accu weer kan worden ontladen. dat is de ontlaadsnelheid van je accu. je kan de ampere uitrekenen door 2200:1000 en dan x het aantal c waarde. dat komt uit op 66 ampere dat je accu continu kan leveren. ( ik ben alleen niet zeker van de som die ik heb gedaan maar k geloof dat je het zo moest uitrekenen ik zou even wachten op andere reacties )
__________________ Hpi Mt2 | Traxxas Bandit VXL | Tamiya Blazing Star |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2003 Locatie: Made Leeftijd: 33
|
30 x 2,2A is inderdaad 66 A dit is dus inderdaad de stroom die de accu constant kan leveren. Als op zon accu bijv. staat max charge 2c betekent dit dus dat je hem met maximaal 4,4 A mag laden. Grtzzz
__________________ http://home.hccnet.nl/corne Ik kocht mijn kist als ARF, en verkocht hem als bouwpakket |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 juli 2008 Locatie: etten leur Leeftijd: 41
| Citaat:
__________________ groetje pierre sp Ik ben dyslectisch,hier kan ik neits aan doen. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |