![]() |
| | #16 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Die mening was ik gistern al dat de balancer verkeert omzit. En als je nu de zekering uitwisselt zal ook de lader het doen. Als de balancer niet aan de lader zit en er wel een lipo aanhangt vliegt de zekering er uit als + en - tegen elkaar komen van de balancer . En dan reageert geen lader meer. Mvg Johan |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 18
|
Hmm... het zal wel aan mij liggen maar ik snap het nog niet helemaal, me lader geeft gewoon nog steeds error in combinatie met de balancer. Ik neem alles wel, woensdagavond mee naar het veld en dan kijk ik wel of er iemand me kan helpen. Toch nog bedankt, Tim |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2003 Locatie: Middelburg (zeeland) Leeftijd: 53
|
Ik heb het zelfde probleem gehad. Belangrijk is dat je de juiste procedure volgd, anders gaat de balancer in error. Graupner balancer 5plus met de lader Balance-stekker accu aan de balancer aansluiten Balancer aansluiten op de lader. Laadkabel tussen accu en balancer aansluiten. Een paar seconden wachten tot de balancer geactveerd is. knopje indrukken op de balancer. Lader aanzetten door middel van de entertoets. succes! gr, Nico
__________________ groet; Nico. Pulsejet; de meest effectieve manier om brandstof om te zetten in zo veel mogelijk herrie, met als bijproduct een klein beetje stuwdruk |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2003 Locatie: Middelburg (zeeland) Leeftijd: 53
|
yep, bij mij werkt het zo, ook icm andere lader Nico
__________________ groet; Nico. Pulsejet; de meest effectieve manier om brandstof om te zetten in zo veel mogelijk herrie, met als bijproduct een klein beetje stuwdruk |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |