![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 18
|
Hoi, Ik laad mijn Lipo's altijd, met een Graupner Lipo Charger 4 nu wil ik sinds vandaag mijn Lipo's balanceren met de Graupner Lipo balancer plus alleen dit wil niet echt lukken... Ik duw het balancerstekkertje waar het in hoort, vervolgens doe ik de stroomconnector eraan. Dan doe ik aan de andere kant de Lipo Charger eraan, en het maakt niet uit of er dan al stroom op staat maar mijn balancer knippert dan al 4 keer en dit is volgens de handleiding error. Ook zitten er ledjes op voor de cellen maar deze gaan ook geen van alle aan. Als ik de lader aanzet, met de balancer eraan springt die ook op error... Weet iemand, wat het probleem is? Alvast bedankt, Tim |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2009 Locatie: IJmuiden Leeftijd: 43
|
Ik heb even de handleiding door gelezen maar het lijkt erop dat je het goed gedaan hebt.mijn eerdere opmerking kun je vergeten Klopt het dat je lipo 3s is,kan het zijn dat je het balancer stekkertje nog 1 positie kunt verschuiven |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2006 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 37
|
Andersom aansluiten, de balanceerstekker bedoel ik dan... Stekker voor de zippy lipo's (zijn die p de foto ook) is precies omgekeerd t.o.v de graupner aansluiting. Ik moest de stekker altijd even aanpassen, dwz twee kleine lipjes eraf snijden voordat de boel paste.
__________________ "Only dead fish go with the flow". |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Nistelrode Leeftijd: 18
|
Hey Bas, Thx nu lukt het wel, de lampjes van de cellen branden. Alleen geeft ie als ik de lader eraan doe nog steeds error... Ik heb ze nu maar gewoon ff aan de lader liggen, zodat ik toch vanmiddag kan vliegen. Tim |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |