![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juni 2010 Locatie: West Brabant
|
Goedemorgen iedereen, Ik had tot op heden hele goedkope, kleine accu's (1800 mAh) Maar ik heb in mijn Kyosho Twinstorm gemerkt dat grote betere accu's de boot een heel stuk beter vaart en langer. Ik ben nu op zoek naar grotere accu's voor mijn boot, met goede kwaliteit prijs verhouding. Nu hoorde ik dat vapextech accu's lekker goedkoop zijn, maar niet van goede kwaliteit zijn, maar is dit ook echt zo? Weet iemand welke accu's ik het best kan halen en misschien waar ze het goedkoopste zijn? Alvast bedankt. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
| HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Lipoly Hier kun je je lol wel op. Ik denk dat het moeilijk zal zijn iemand te vinden die niet tevreden is over turnigy van hobbyking. En als je een beetje slim shopt, haal je het uit hun duitse warenhuis, lekker snel en lekker goedkoop. Voor meer pit in je boot kun je het beste een lipo nemen met een hoge "C waarde". Dat betekend dat je langer met een hoog voltage kunt blijven varen.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Waspik
| Citaat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juni 2010 Locatie: West Brabant
|
Goedenavond, Ik heb heb even op de site zitten kijken, maar ik kom er niet uit. Ik heb met 2 punten problemen: - Het vinden van 7.2 Volt accu pack's (zo'n grote lijst, met verschillende door elkaar is niet handig) Is hier een handige manier voor? - Moet je zelf de correcte aansluiten voor mijn boot op maken of kan je ze ook met de correcte connector bestellen? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
|
Hallo fruitmand, Hobbycity verkoopt géén 7,2V NiMH accupacks, alleen NiMH zenderaccu's. Twee van deze bijvoorbeeld zijn wél geschikt: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 5000mAh 2S 20C Lipo Pack (DE Warehouse) Let erop, dat ze (zoals de lipo uit de link) uit het DE warehouse komen, anders zit je met hele lange levertijden vanuit HongKong. Bij elk lipo staat ergens een linkje 'compare', als je daar op klikt krijg je een menuutje waar je de gewenste capaciteit en voltage (S, 2S 3S enz) kunt ingeven, als je vervolgens op filter klikt, krijg je een lijst met alle lipo's binnen die parameters, daaruit zoek je wat je wilt hebben. Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
|
Hallo BA, Dat heb je goed gezien. Tamiya stekkers zijn bij de stromen, die lipo's kunnen leveren hooguit geschikt voor brand aan boord, de 4 mm stekkers, die aan deze Lipo's geleverd worden, kunnen de stroom wél aan zonder binnenbrandjes. Je kunt het beste de Tamiya stekkers in de boot (en aan je laadkabels) vervangen door 4mm goudstekkers (ook leverbaar bij HC), dan hoef je je daar geen zorgen meer over te maken. Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 maart 2006 Locatie: Uithoorn
| Citaat:
Je kunt dan altijd nog vragen stellen. [FAQ] Accu's en laadtechnieken - Modelbouwforum.nl
__________________ Het probleem met vrije tijd is te voorkomen dat anderen die van jou gebruiken. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2012 Locatie: Friesland. Boornbergum Leeftijd: 14
|
hoi Ik heb zelf ook een twinstorm 800 en heb er twee van deze in ZIPPY Flightmax 4000mAh - 2 cel - 25C - 7.4v - LiPo Gigant de prijs valt wel mee omdat het echt een heel stuk harder gaat met nihm batterijen zelfs Met grote golven/wind zie je de schroef uit het water springt, alleen hoef je van die stekkertjes op maken daar kun je heel goedkoop aan krijgen. veel succes |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| www.aircraft-world.com , een Amerikaan in Japan, snel, lage verzendkosten, staat goed aangeschreven. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...hlight=gensace MBF
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
Koop eerst eens een soldeerbout ,dan is het ook met wat oefenen ook simpel wat stekkers te wisselen . Of zoek een club op er zijn er vast wel die je even willen helpen .
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |