![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 september 2002 Locatie: veldhoven,nl Leeftijd: 50
|
ik heb 2 packs besteld. de 4000Mah 3s. ik hoop dat deze beter in balans blijven dan de zippy en turnigy van 20 en 30 C, daar heb ik momenteel wat problemen mee en waarschijnlijk als gevolg hiervan is iedere keer een cel bol. mocht dit niet baten dan ga ik naar de hyperions. @Bart, gebruik jij de 25c CX cellen? ik dacht de 35c.. |
| | |
| | #17 (permalink) |
|
Heb net ook één pakket gekocht, een 4S2650. Voor in mijn Extra EXP, was goedkoper dan 2 accus kopen, en met mijn lader kán ik met 5C laden dus is eigenlijk ideaal Zoals veel aangeven, vooral meer capaciteit bij een lager gewicht vind ik ook prettiger, die hoge "C" rating is voor mij eigenlijk overkill (ontlaad met max 20C), ging mij nu even om de hoge laadstroom. Als deze er niet waren geweest had ik een hyperion g3 25C gepakt.
__________________ EF Extra 300 48" EXP, Swift 2(verlicht) | |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
denk dat ze door de "lage" belasting bij mij na een vluchtje nog erg koel aanvoeloen. Ik vind een kwartiertje tot 20 minuten wachten niet erg lang, dan pak ik wel een ander vliegtuig om een rondje mee te vliegen
__________________ EF Extra 300 48" EXP, Swift 2(verlicht) | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 december 2007 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 41
| Citaat:
Bart,
__________________ MVSB , PilotRC Sbach 107" Electro , EF Extra 88" Electro, Flyfly MIG 29 (3 kW) met 2D trust vectoring. | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Ik neem liever 4 pakketen mee naar et veld ipv een hele laad kermis die de boel 5 minuten krom trekt. 1200w, vind je auto accu vast leuk.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 februari 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 28
| Citaat:
ik ben van mening dat je helemaal geen abnormale dure lader meer hoeft te kopen voor nog geen 50 euro heb je een volledige digitale lader met meerdere programma's en functies dan zal eht iets langzamer gaan maar als je meerdere accus heb zou dat geen probleem moeten zijn 1200watt laden ? ik ben niet echt een techneut in elektra maar 1200 watt, wat voor accu heb je daarvoor nodig om hem niet zijn nek om te draaien(de lipo ) , en wat voor voeding heeft je lader dan wel niet nodig ik geloof dat een wat grotere personen auto al 600watt verbruikt met starten .start voor de gein maar eens door dan is je accu wel heel snel leeg en soms ook de platen krom in de lood accu of hij staat te koken en elke week een nieuwe accu is ook neit goedkoop vraag me af hoe je dit doet denk dat je voor de prijs van zoeen accu een hele doos hk accus ken kopen(bewijs van spreken ) en dan nog een lader grtz lip
__________________ Wat niet weet wat niet deert ik lees en ik leer | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 17 mei 2008 Locatie: gramsbergen Leeftijd: 17
|
jammer dat ze deze accu's niet voor indoor modelletjes hebben, gewoon de hele dag doorvliegen met 2 accu's en een goedkope lader
__________________ http://www.klikhierniet.net/ |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2007 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 41
|
Als de kisten groter worden wil je niet 4 * 600 Euro aan accu's kopen en meenemen in de auto. Voor dat geld kun je een aardige laad installatie bouwen. En ~2kWh ( is dan voor 1 kist ) aan lipo's meenemen vind ik ook geen optie ( lipo brandje, als voorbeeld ). Bart,
__________________ MVSB , PilotRC Sbach 107" Electro , EF Extra 88" Electro, Flyfly MIG 29 (3 kW) met 2D trust vectoring. |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 april 2007 Locatie: Dordrecht ZH Vliegclub: Red Eagles Leeftijd: 23
| Citaat:
Ik verwacht dat je op een minuut of 8 uitkomt als je de accu's tot 95% volgooit. Het wordt tijd voor hot-swappable accu's! | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Voor 600 euro kun jij een bult lipo kopen die krijgt geen enkel model getrokken hoor. Een 12s 5000mAh bijvoorbeeld, van die nanotechs nogwel, 187 euro. En die bangmakerij over lipos geloof ik al lang niet meer. Voor mij zijn lipos even gevaarlijk als bijvoorbeeld mijn laptop. Ik heb al zoveel lipo's als een kannonskogel over het veld zien stuiteren, dat ik er nietmeer in geloof dat ze zomaar spontaan als napalm uit elkaar barsten.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |