![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 augustus 2010
|
Hallo ik heb een vraag. ik heb net een nieuwe tamiya auto. maar de accu die er bij zit is niet erg goed. wat zou een goede accu zijn.
ben een beginger groeten chiel |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Een 3000 gaat niet passen als er nu een 1300 in zit. Neem je auto mee naar de modelbouwwinkel en koop een accu die past. Of plaats even een foto van de auto met accu.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Jongens, weet waarover je praat! Een Tamiiya auto met een 7.2v 1300mAh NiCad accu klinkt als een standaard stickpack omdat alleen in de oudere Quickdrives van Tamiya ander soort accu's worden gebruik: AA cellen. Als lader doe je er verstandig aan om hier bij de verkoop of op marktplaats uit te kijken naar een Graupner Ultramat 14, met een beetje zoeken heb je er 1 voor 50 euro. Nieuw kosten ze een 90 euro. Als accu kan je met die lader alle kanten op en aangezien je waarschijnlijk met de standaard motor rijdt zal zeker iedere NiMh accu voldoen welke al tot 5300mAh te vinden is. Snuffel eens rond op PK Model Racing
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Hij geeft ook aan beginner te zijn, niet handig om dan meteen online te gaan shoppen... Bovendien weet je niet wat voor auto hij heeft.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 14 augustus 2010
|
Deze auto heb ik nu een tamiya bmw hier is die of deze 1/10 R/C BMW Z4 M Coupe Racing (TT-01) groeten chiel al bedankt voor de tips |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 augustus 2009 Leeftijd: 28
| Citaat:
Bij de TT-01 is het al helemaal geen probleem daar kun je net zo makkelijk hardcase 2s lipo's in kwijt.
__________________ mvbracing.nl - Rij eens mee bij de MVB! | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 14 januari 2009 Locatie: Helenaveen Leeftijd: 16
|
Een ultimate 14 plus heb ik ook.....beste lader ever En ik heb deze lipo HobbyKing Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 4000mAh 2S1P 25C Car Lipoly IK heb hem in mijn slash maar het is gewoon een standaard stickpack formaat, dus hij past er netje is.... Als je lipo's wil gebruiken moet je nog wel ff een lipo cut off er bij doen, teminste als je de standaart regelaar gebruikt. Ander gaat je lipo niet lang mee. Ik heb heel lang mijn standaart tamiya spul op 3cell laten lopen Maar het motortje gilde wel lekker hard........ Maar ik raad het niet aan als beginner
__________________ traxxas slash 2.4ghz- ultimate 14 plus - skyraider - blueangel - tamiya DT-02 - nimhpacks - 3x ZIPPY Flightmax 4000mAh lipo - ezrun 5.5T combo - en nog een hoop zooi...... Laatst gewijzigd door vanneerven; 15 augustus 2010 om 13:34 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 7.2volt, accu, lader, ni-cd |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |