![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juni 2010 Locatie: Ugchelen (net naast Apeldoorn) Leeftijd: 14
|
Hoi, ik ben van plan deze lader te kopen : https://www.unitedhobbies.com/UNITED...w/_accessories Omdat ik voor het eerst met lipo's ga vliegen Hiermee ben ik gelijk voor een paar jaar klaar Maar er staat onder dat er geen voeding bij zit ofzo Ik hoor het wel. alvast bedankt. Jurian
__________________ Wingdragon Sportster, f117 stealth, f16 funjet, [binnenkort]3CH Airlifter |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2007 Locatie: Brugge (Belgie) Leeftijd: 34
|
hiermee zal je volgend jaar niet meer toekomen.. dat is maar e 50 watt lader.. denk dat je dan toch beter naar https://www.unitedhobbies.com/UNITED...Charger_w/_acc. gaat... is 200 watt dus 4 keer zo krachtig... heb je al e voeding? |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
nee ik neem echt die andere want het gaat om hele kleine lipo's 500mAh enzo. Maar het gaat juist om de voeding wat moet ik daarvoor gebruiken? Welke voeding ?
__________________ Wingdragon Sportster, f117 stealth, f16 funjet, [binnenkort]3CH Airlifter | |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
dan heb ik niets gezegd ja, je hebt e voeding nodig hé. deze kan je niet zomaar in de netstroom plooien... heb je nog ergens e oude laptop voeding of zo?
__________________ Logo 400- Compass 6HV - Logo600SE All BeastX -FF8Super |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 30 januari 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 50
|
Of de voeding uit een oude PC. De gele draden die er uit komen zijn +12V, de zwarte is de aarde (nul volt). Als je een ATX PC voeding gebruikt en de stekker in het stopcontact steek gebeurt er nog niks. Hij moet normaal gesproken aangeschakeld worden vanuit het moederbord van je PC. Dat gebeurt door de doorgaans groene draad aan een aarde (zwarte draad) te verbinden. Dan hoor je de ventilator ook inschakelen en staat hij aan. vr gr Hans
__________________ Beter één vogel in de hand, dan de lucht van tien. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 mei 2004 Locatie: Koudekerke Leeftijd: 47
| Citaat:
https://www.unitedhobbies.com/UNITED...rger_1-6_Cells Tip kijk eens op ebay naar een soortgelijke lader. Ik heb voor een leuk bedrag een poli-Max lader gekocht met netaansluiting en 12v aansluiting. (zelfde als de Imax) Mvg, Geert-Jan
__________________ Volvo V70 R De andere dure hobby | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
@hmeijdam : oke dat is dus een optie, heb er genoeg en anders even langs de kringloop @ketnet : Ik heb wel laptop voeding, kan ik deze gewoon inpluggen?
__________________ Wingdragon Sportster, f117 stealth, f16 funjet, [binnenkort]3CH Airlifter | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
idd, maar toch voor je hem aanschakelt de connectie effe nameten hoor! kans dat + en - gedraaid zijn bestaat!
__________________ Logo 400- Compass 6HV - Logo600SE All BeastX -FF8Super |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Ik ga even naar de plaatselijke kringloopwinkel, daar liggen bakken vol dus ik kan er zo 1 uitzoeken van 11-18 volt
__________________ Wingdragon Sportster, f117 stealth, f16 funjet, [binnenkort]3CH Airlifter |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Als je kleine accu's tot onder de 1A laadt kan je ook gewoon even kijken als je nog ergens een 1A stekkeradapter hebt liggen van een oude telefoon, scanner oid. Anders haal je bij de Conrad of de Baco wel een goedkope paar Ampere voeding weg. Op ebay vind je genoeg 12v adapters.....
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
net even langs de kringloop gefietst : ![]() Deze lijkt me goed compleet met stekkers enzo voor 5,- hij is 15v en gelijkstroom : 4A
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Zo! Dat heb je lekker gescoord, Pilot-Red! Misschien moet ik zelf ook eens even gaan kijken bij de kringloop. Ik zoek namelijk nog iets waar 200 watt uit komt voor mijn quattro lader.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |