![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 april 2006 Locatie: Delft
| Citaat:
Ik vlieg nu ongeveer 15 cycli de 4000 25C packs als 10s en ze doen het minstens zo goed als mijn 45C Nano-tech. De 25C Nano-techs hebben na 40cycli gewoon geen puf meer. Ik zit nu te overwegen om de 3300 25C te nemen voor een 12s setup. Nu ze in duitland te krijgen zijn is dat erg aantrekkelijk geworden.
__________________ Sponsored by HobbyManiac || GAUI X7: PowerDekker 4530, BLS255HV, BLS256HV, 12s, Vbar 5.2+ YGE160HV, DX8 DSMX || mCPX BL || Voodoo 700 | |
| |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Citaat:
ze komen heet naar beneden en puffen.... daarbij zijn ze duurder dan de GA's, dus ik ben over.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| |
| | #33 (permalink) |
|
Ik bedoelde welke Gens Ace?
__________________ Sponsored by HobbyManiac || GAUI X7: PowerDekker 4530, BLS255HV, BLS256HV, 12s, Vbar 5.2+ YGE160HV, DX8 DSMX || mCPX BL || Voodoo 700 |
| |
| | #34 (permalink) |
|
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Epe..HanDeBouwer en hobbyhok Leeftijd: 48
Weblogartikelen: 1 |
Blijf vooral jullie bevindingen melden. Moet voor het volgende seizoen nog nieuwe 10s pakketjes. Een stuk of 6. En een stelletje 6s. Mijn tf jes beginnen oud teworden na 200 ladingen. Groeten Han.
__________________ Bouwverslag Dragon Rapide DH-84-VH-UXG/Riama. Mijn Webcam YouTubeKanaal @HanDeBouwer |
| |
| | #36 (permalink) |
|
Heb nu 4 stuks 6s 3300mAh 25C in de bestelling staan voor mijn 12s setup.
__________________ Sponsored by HobbyManiac || GAUI X7: PowerDekker 4530, BLS255HV, BLS256HV, 12s, Vbar 5.2+ YGE160HV, DX8 DSMX || mCPX BL || Voodoo 700 |
| |
| | #37 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2006 Locatie: langs de A28 Leeftijd: 50
|
Ik heb net 2x de 6S 4000mAh/25C voor in de TDR besteld......ben benieuwd.
__________________ | 700N-LE@BX | TDR@BX || Swift II | FJ HET RC 2W20@4S ||| TCP10 TM-8 ||| http://www.ziemij-kindercoaching.nl/ |
| |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2006 Locatie: Stein, Limburg Leeftijd: 53
|
Na een mailtje aan Gens Ace ivm verzending naar NL kreeg ik het antwoord dat het nu ook mogelijk zou zijn om gewoon via de website te bestellen met verzending naar NL. Dus even account aangemaakt en een poging ondernomen. Maar helaas loop ik tegen een probleem aan dat ook na enkele emails met Gens Ace nog niet opgelost is. Tijdens het check out proces zou je een check box moeten aanvinken dat je accoord bent met de voorwaarden maar helaas laat die check box zich niet "aan klikken". De muiswijzer blijft gewoon een "handje" als je op de check box gaat staan en wordt dus geen "aanwijsvinger" zoals normaal bij aanklikbare items. En zonder aanvinken van die check box laat de bestelling zich niet plaatsen. Als je op "continue" klikt wordt de check box rood als om te laten zien dat je die nog niet geklikt hebt en je komt niet verder met je bestelling. Hebben er meer mensen dit probleem gehad of weet iemand er misschien een oplossing voor? De mensen van Gens Ace geven aan dat zij nergens een fout kunnen ontdekken en dat al meerdere mensen gewoon hun bestelling hebben kunnen plaatsen (geen idee of daar ook bestellingen uit NL bij waren). Overigens kon ik ook een andere check box niet aanklikken (om aan te melden voor hun nieuwsbrief). Nog een ander probleem; bij bestelling vanuit NL en afleveradres in Duitsland wordt gewoon het volle pond (dik 17 euro) aan verzendkosten berekend in plaats van de gratis bezorging binnen Duitsland (op dit moment nog lopende aanbieding). Na diverse emails over en weer met Gens Ace vragen ze nu om via de live chat kontakt op te nemen. Maar ook hier helaas ... pindakaas.... Alle tekst op die pagina is chinees en laat dat nou net niet mijn sterkste taal zijn.. ![]() Wordt er een beetje moe van Grtz, Hans ps net weer een mailtje gehad met het advies om FireFox of Google Chrome te gebruiken als browser... Dat schiet echt niet op zo als ze geen bestellingen kunnen ontvangen, gedaan mbv Explorer..... Ik ga echt niet voor deze ene bestelling over op een andere browser... Of is het mogelijk om zonder al te veel complicaties een tweede browser te installeren naast IE ?
__________________ No Guts No Glory! Laatst gewijzigd door Mad Monster; 29 september 2011 om 15:58 Reden: aanvullende info nav nieuwe mail van Gens Ace |
| |
| | #40 (permalink) |
|
Ik heb via de duitse site besteld (met Firefox) en kon gewoon nl kiezen. Verder geen problemen gehad. Al eens een andere browser geprobeerd?
__________________ Sponsored by HobbyManiac || GAUI X7: PowerDekker 4530, BLS255HV, BLS256HV, 12s, Vbar 5.2+ YGE160HV, DX8 DSMX || mCPX BL || Voodoo 700 Laatst gewijzigd door _Dekker; 29 september 2011 om 18:50 |
| |
| | #41 (permalink) | |
| Citaat:
Grtz, Hans
__________________ No Guts No Glory! | |
| |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 59
|
Ik heb eerst een account aangemaakt met explorer op de duitse site en daarna gewoon 2x 4S 5300 mA + 1x 3S 1300 mA besteld zonder problemen. Gr. Frans
__________________ Schreiner Albatros L39,JTM Albatros L39,Jetarrows Vampire,Jepe Reno Mustang,Tamjet F16,Aeronaut Panther,Sundowner 50, |
| |
| | #43 (permalink) | |
| Citaat:
![]() ![]() ![]() Zou dan toch een probleem met mijn computer moeten zijn (instelling Explorer of zo?) Heel raar omdat ik regelmatig zaken via internet bestel bij div webshops en eigenlijk nog nooit dit probleem gehad. Grtz, Hans
| |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 59
|
Ik gebruik windows 7 met explorer 9. Gr. Frans
__________________ Schreiner Albatros L39,JTM Albatros L39,Jetarrows Vampire,Jepe Reno Mustang,Tamjet F16,Aeronaut Panther,Sundowner 50, |
| |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
Ik gebruikte nog een oudere Explorer versie (7). Na updaten naar 9 werkte e.e.a. wel goed. Intussen was het probleem overigens al opgelost door de klantenservice van GensAce. Zij hebben mijn bestelling handmatig in het systeem gebracht en ik heb zojuist de betaling gedaan via Paypal. Zal binnenkort mijn ervaringen met deze lipo's melden. Ze worden gebruikt voor mijn EDF's. Tot nu toe gebruikte ik de gewone Turnigy's (de 40C versies; vrij zwaar maar wel goed) en de Nanotech 35-70C en 45-90C en met name over die Nanotechs ben ik niet zo tevreden. (staan al vrij snel bol ondanks niet te ver leegtrekken en niet te zwaar belasten...). Grtz, Hans
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |