![]() |
| | #91 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Ja. De buitenste kabels van balancerkabaal zijn verbonden met de plus en min van de accu.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #92 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2009 Leeftijd: 18
|
Ik heb de accus binnen ik wil trx connectors erop hebben. Maar de draden zyn 10 awg mag ik die iets verdunnen zodat ze op de trx connector passeb? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
__________________ Hpi Mt2 | Traxxas Bandit VXL | Tamiya Blazing Star |
| | |
| | #93 (permalink) |
|
Ik heb nu een accu klaar met solderen. Ik ga de accu nog niet gebruiken dus ik heb hem nu gezet op STORAGE modus in de lader. word er dan ook per cel gemeten als ik de balance plug aan heb gesloten? dit stond namelijk niet in de handleiding..
| | |
| | #95 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2008 Locatie: Schoonebeek Leeftijd: 18
|
Zit er ook een boekje bij dat ding of zie je een mogelijkheid om dat op het internet op te zoeken?
__________________ Multiplex Funcub, Brushless Multiplex Easystar met rolroeren, 1.8m zwever, Multiplex Moritz (gestuurd met Graupner varioprop 14S), speedboot, Graupner MX-12 |
| | |
| | #97 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Heb je NL handleeiding? http://www.produktinfo.conrad.com/da...e_en_fr_nl.pdf
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #98 (permalink) |
|
Die had ik. Trouwens via de storage modus kan k met de lader maar 1 ampere laden. Kan k hem niet anders normaal laden via balance n hem op 7.6 volt stoppen? Want daar stopt de storage modus ook.
| | |
| | #99 (permalink) |
|
Hallo mensen. ik ben nu een lipo aan het balancen. maar het duurt zo verschrikkelijk lang. een cell is al netjes op 4.20 volt. alleen de eerste cel blijft op 3.95 volt. ik laat de lader maar doorgaan met balancen maar er zit weinig vooruitgang in... nu het lijkt alsof hij de laatste restjes erin is aan het droppen want hij laad maar met 0.5 a. ik heb een turnigy 5000mah 20c 2s. lader: turnigy accucel 6
| | |
| | #100 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
dan moet hij 0,25 volt verschil balanceren, dat kan inderdaad lang duren. is ook best veel verschil van cellen. kan ook zijn dat de lader het niet lukt, dan is je lipo niet goed. mvg Hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| | #102 (permalink) |
|
ik laad trouwens altijd met een balancer. accu 1 en 3 zijn prima ik moet zo nog even accu 4 bekijken dan voor de zekerheid. is 0,03 volt verschil een probleem?
| | |
| | #103 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 juni 2011 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 33
| Citaat:
Gr Patrick
__________________ Alpha Plus Carson Specter II Buggy JVD Robbe Big Boss Truggy Savöx Carson Specter On-Road Merlin | |
| | |
| | #105 (permalink) |
|
ik heb trouwens die turnigy tot maar 4.00 volt vol gekregen. ik ging met de auto rijden een cel is nu 3.76 volt en die andere is 3.2 ben net op tijd gestopt dus. ben die lipo nu voorzichtig op storage modus aan het laden.. de verkeerde cel trekt nu een beetje bij het is nu 3.78 en 3.5 maar is nog best veel verschil..
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |