![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 september 2011 Leeftijd: 23
|
Hallo iedereen, ik heb zojuist een rc brushless spitfire van Guanli gekocht, alleen kwam ik er tot mijn verbazing achter dat de accu niet past. Ik zal wat foto's toevoegen. De receiver heeft een 3 pin en de accu die ik mee kreeg een 4 pin Nu is mijn vraag, kan ik dit oplossen met een andere accu + lader? En zo ja waar moet ik rekening mee houden? Ik weet dat de connectors van futaba zijn, alleen kan ik ze op internet alleen vinden zonder lader.. Ik zit nu vast en wil gewoon kunnen vliegen nu |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Volgens mij kan je nog niet vliegen en gaat het met dit model ook niet lang goed . De lipo word ook niet op de ontvanger aangesloten , die 4 pinnen zijn de balancer aansluiting van een 3Slipo . Zoek iemand die er verstand van heeft of ga naar een club . Word anders een duur grapje. Mvg Johan |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juni 2009 Locatie: Double-u monkeyfield Leeftijd: 28
|
Ik hoop niet dat je die plug al op je ontvanger geforceerd hebt want dan kan die al in rook op zijn gegaan. Heb je al we eerder gevlogen? heb je de gebruiksaanwijzing / handleiding gelezen? één ding is zeker wanneer je nog nooit hebt gevlogen zal dit model 1 vlucht maken en die eindigt met de propeller diep in de grond |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Niels, alvast dit beetje lezen, voor er dingen uitbranden regelaar/motor/accu!/ontvanger) en/of uit de lucht vallen: Modelbouw FAQ's - Modelbouwforum.nl -> [FAQ] Modelvliegen, electro -> [FAQ] RC Techniek en elektronica -> [FAQ] Accu's en laadtechnieken En http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ik-je-die.html Drie elkaar overlappende en aanvullende overzichten van clubs en NL&B: www.airtoi.com -> clubs (NL & B) www.modelvliegsport.nl -> clubs (NL) www.flytovml.com -> clubs (B)
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| accu, advies, spitfire |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |