![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2005 Locatie: Ekeren Leeftijd: 36
|
Hi Voor mijn E-solex moet ik op zoek naar een betrouwbare lader. Momenteel heb ik een ultramat 18 op het oog. Zijn er nog suggesties 10S laden is een beetje buiten mijn "vakgebied" en mijn ultramat kan maar tot 6 lipo's . Wie interresse heeft in het volledige verhaal : De interne BMS print is defect en een orginele is niet appart te verkrijgen. Herstellen kost een fortuin aan verzending aangezien ik de ganse batt moet opsturen 6kg + nog eens retour... Ik heb reeds een alternatieve BMS besteld , maar eigelijk heb ik zo mijn twijfels er is niks van indicatie of leds die info geven. Met een ultramat lader heb ik veel meer info aangezien deze ook info per cel geeft. Dat lijkt me beter dan een blinde oplossing.
__________________ cars :thundershot,egress,optima mid csp, jordanF1, shotgun, TF2,TC3,TC5 ft, TC5 R, DB5, piccolov2, Ryan ep,Skycat,LMHcorona, Junior sport ep. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 november 2006 Locatie: Limburg Dilsen - Stokkem Leeftijd: 39
|
Hi , Die 10S is dat 1 pakket of bestaat dat uit 2 packs van 5S ? Indien 5S , dan kan ik je de raad geven om voor Hyperion laders te kiezen , deze kunnen tot 7S laden of tot 14S in Syncro mode ... Ook kan je met het bijbehorende software programma alles uitlezen en memorizeren ... Laders kunnen tot 28 Volt aan ... Ik heb een EOS615i en een EOS720i Super DUO , en ik ben daar zeer tevreden van ... Grtz Ronny
__________________ T REX 600 E PRO FBL , SAB GOBLIN 700 work in progress .. 95 % READY Scale COBRA AH-1S Serial ( J ) 71-21012 in progress ( 530 building houres ) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 januari 2005 Locatie: Ekeren Leeftijd: 36
|
Nee de batterij is een blok van 10 cellen. 10S3P ImageShack® - Online Photo and Video Hosting De witte kabeltjes zijn voor de balancer , die zal ik dan naar buiten brengen met een balancer stekker eraan. TM
__________________ cars :thundershot,egress,optima mid csp, jordanF1, shotgun, TF2,TC3,TC5 ft, TC5 R, DB5, piccolov2, Ryan ep,Skycat,LMHcorona, Junior sport ep. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 november 2006 Locatie: Limburg Dilsen - Stokkem Leeftijd: 39
|
Hi , Ja dat is idd 1 pakket van 10S .. Dan moet je idd gaan zien naar laders die 10S of meer aankunnen ... Graupner Ultramat 18 of de SHULZE versies kunnen dit ... Succes met je lader keuze .. Grtz Ronny
__________________ T REX 600 E PRO FBL , SAB GOBLIN 700 work in progress .. 95 % READY Scale COBRA AH-1S Serial ( J ) 71-21012 in progress ( 530 building houres ) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |