![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: waalre Leeftijd: 16
|
beste formleden, Ik koop mijn accu's allemaal bij hobbyking. Maar nu had een stel 5000mAh 25C 3s turnigy accu's en die waren licht beschadigd. Nu koste dat heel wat om weer terug te sturen. Mijn vraag of er in nederland een winkel is die goedkopen accu's verkoopt, voor de wat grotere accu's. groetjes roel |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 april 2010 Locatie: Etten-Leur
| Citaat:
.
__________________ Papa maakt 'm en ik sloop 'm ........
| |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 juni 2010 Locatie: Lelystad
| Citaat:
Ik zou zeggen "take your loss" . Hobbyking is vergeleken met in Nederland verkrijgbare spullen gruwelijk goedkoop, maar eens in de zoveel tijd zit er iets tussen wat niet helemaal naar verwachting is. Ik zou er verder geen moeite voor doen en gewoon bij de prijs in calculeren dat er af en toe iets mankeert. Voor 17 euro ben je al over de helft van een nieuwe 3S 5000 mAh. En in Nederland krijg je het echt nergens goedkoper. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: waalre Leeftijd: 16
|
Natuurlijk snap ik dat er wel eens iets fout gaat als je bij hobbyking besteld. Maar mijn vraag is waar ik in de toekomst goedkope accu's kan halen. Ik ben super tevreden over hobbyking, maar voor de grotere spullen zou ik ook graag een adress in nederland hebben.
|
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 maart 2006 Locatie: Uithoorn
| Citaat:
Als dat er is voor vergelijkbare prijzen dan is dat echt snel bekend op dit forum.
__________________ Het probleem met vrije tijd is te voorkomen dat anderen die van jou gebruiken. Laatst gewijzigd door cdrom flyer; 13 september 2011 om 09:16 | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Citaat:
Citaat:
Tja als je op die manier een winkeltje kan runnen is wel makkelijk natuurlijk... maar ik run mijn eigen winkeltje wel.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was | ||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Nou ja... dan vallen de kosten van het terugsturen toch ook wel mee? Zeker in vergelijking met wat je aan aanschaf kwijt zou zijn als je ze in Nederland had gekocht.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |