![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juni 2011 Leeftijd: 13
|
Hoi, Vader van Job hier. Ik wil een 2S (30C) 7,4V LiPo zelfbouwen. De cellen zijn volop verkrijgbaar op ebay. Ik heb te siliconen draad, en shrinktube om een mooi pakje te maken. Maar heeft iemand tips of ideeλn voor me welke typen LiPo's ik moet aanschaffen, en welke connectors ik nodig heb en hoe ik het moet aansluiten. grt -Kees- |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Kan mij niet voor stellen dat het goedkoper gaat worden . En al helemaal niet zonder ervaring . Je moet namelijk uit eigene ervaring weten welke cellen , met welke afmetingen en welke connectors je nodig hebt . Het heeft anders helemaal geen zin er mee te beginnen . Mvg Johan |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 juni 2011
| Citaat:
Enige wat ik me kan voorstellen dat een bepaalde vorm nodig is, die niet standaard te koop is.. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Waarom 30C ?? Ik krijg zo mijn bedenkingen als een knutselvader lipo-accus gaat samenstellen. Kennis van zaken is hier vereist !! Verklaar u nader aub, voordat er ongelukken gebeuren.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Zie http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2170088 http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2170064
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| lipo |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |