![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Citaat:
Investeer nou eens een paar euro in een goed passende kabel.. je stoot je eigen hoofd als het foutgaat, want die krokdillen klemmen lassen zichzelf in 1 keer aan elkaar als ze per ongeluk raken.. Multi laad kabel [INTMulti2] : HobbyManiac.Com, Proud to be a Maniac! Kant en klaar.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 26 oktober 2011 Locatie: Wormer, the netherlands Leeftijd: 33
|
Tnx voor de link. Ik heb gisteren alle "officiele" kabels inderdaad bij Conrad besteld, incl. een EH verlengkabel en lipo-zak zodat ik straks helemaal alles veilig in die zak kan laden, maar die komen zeer waarschijnlijk pas na het weekend binnen. Tot die tijd werkt deze pruts oplossing, gisteren helemaal werkend gekregen. De krokodillenbekken zijn voorlopig afscheschermd met isotape. Mooie link trouwens, kende ik nog niet. Was ook een mooier stekkertje geweest dan die ik nu heb gekocht. Ik moet ook nog motortjes en propellers aanschaffen maar jee, wat zijn die op deze site en eigenlijk elke site in europa tig keer duurder dan die via hobbyking zeg. Zo ontkom je haast niet aan die chinezen en enorme wachttijd voor levering. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
|
Nog even voor de duidelijkheid, de TS heeft deze lipo's: Graupner Lipo 7.4V 850mAh 30C by: Graupner - Hobbytrade Daar zitten een zwarte en een rode draad aan (de hoofdstroomkabels) met zo'n kleine rode stekker (waarmee je behalve voor je ontvanger geen serieuze toepassingen hebt), en een balancer aansluiting. Gebruik een goede verloopkabel om de hoofdstroom aan de lader te koppelen en de balancer kabel aan de balancer ingang. Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 oktober 2011 Locatie: Wormer, the netherlands Leeftijd: 33
| Citaat:
Eén geeft voeding aan de microprocessor, 8 sensoren, 12 RGB ledjes, 2 servo's en een XBee. Een andere zorgt voor de 2 6v DC motortjes en een derde zit in een zelfgemaakte afstandbediener, ook weer met xBee en LCD. Meer dan voldoende om de robot dik 2 uur achter elkaar allerlei handelingen te laten verrichten terwijl die accu's vrijwel geen plaats innemen. Voor de quadcopter moet ik inderdaad overstappen naar een wat stevigere lipo. Bedankt voor alle lipo lessen, ik weet nu helemaal hoe het werkt en alle officiele kabels zijn inmiddels onderweg. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| charger, graupner, lader, lipo, ultramat 16s |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |