![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2011 Locatie: heerhugowaard Leeftijd: 18
|
Zoals de titel al zegt ik zoek een lader voor mijn accu van 4300 nimh en 7,2v. Ik had zelf al een beetje op site's gekeken hieronder een paar opties? 1. 230 V - 230 V-accupackladers - Conrad Electronic dit is denk ik een normalen lader en duurt dus best wel lang? 2 LRP lader Element Charger - 230 V-accupackladers - Conrad Electronic is dit een snel lader? 3 Graupner multilader 7E - 230 V-accupackladers - Conrad Electronic dit is een snellader? en kan er meerdere tegelijk? welk van de 3 is het beste voor mijn ? of zijn er nog betere in de prijsklassen 0-40 euro ? mvg Roy Gildemeijer |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 26 oktober 2011 Leeftijd: 22
|
Hallo roy, Ik heb deze lader voor je: Voltcraft multilader B5 - Multifunctionele accupackladers - Conrad Electronic die mag je overnemen voor 20 euro! kost nieuw 49,99 mag je morgen overnemen als je wil!
__________________ Tamiya TT01 Drifter & Tamiya TT01 Race & Tamiya TA-05 Countersteer & Tamiya TL01 Lowrider & T2M 1:8 Buggy & Thunder Tiger DRAG!! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2009 Locatie: Merksem
|
Roy, je moet eerst nakijken met hoeveel C je uw batterij mag en wil laden. ALs je met 1 C gaat laden, duurt het zeker 1 uur om volledig te laden. 2C -> Half uurtje Maar met 2C heb je voor die batterij 9A nodig. Dus je moet een lader nemen die het laadvermogen dan ook kan leveren. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2011 Locatie: heerhugowaard Leeftijd: 18
|
het volgende staat op mijn accu standaard charge 16 hrs at 430 ma fast charge 1hr at 4300ma discharge mpv 1,15-1,18v at 10c betekend dit dat ie met 1hr geladen mag worden dus ik moet letten op 1c? |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 26 januari 2012
|
beste roy 110, ik was laatst ook op zoek naar een snellader en vond deze toch echt wel interessant: Albatros modelbouw - Fusion NX85 Vector AC/DC with traxxas connection specs: -kan laden met 220v (netspanning), 12v (in de auto,...) -kan laden met volgende stroomsterkten: 0.5A ,1A ,2A ,3.5A ,5A (A=ampère) -delta pek aflsag, daarna druppelladen -nimh, ni-cad accu's laden ben zelf ook van plan om hem te kopen. PS: wil je een videotje kijken om hem te zien: Fusion Vector NX85 Fast Charger - Out of Box Review & Testing - YouTube |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
Ik zou toch gaan voor een b5 of iets dergelijks . Een lader kopen die geen lipo,s kan laden is echt niet meer van deze tijd . Iets meer geld en je hebt een lader die lipo nicad/nihm lood en ed kan laden . Groeten Wiebe.
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |