![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2011 Locatie: Sneek, Friesland Leeftijd: 14
|
Hoi, Ik zoek een Lipo lader, eentje met een balancer erin gebouwd. Hij moet een 5000mah 2s 20c Lipo in ongeveer 1 uurtje kunnen laden misschien ietsje meer. Alvast bedankt..... Groetjes, Jonathan |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
gebruik even de zoek functie op het forum hier vind je genoeg
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Welke heb je gevonden?
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
IMAX B6 Pro 5 Ampere SNELLADER-ONTLADER MET VOEDING (50W, 12/220V) mvg Hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vanaf welk aantal te laden cellen, serie uiteraard, begint die 4Ampθre geen 4A meer te zijn? Wat is het opgegeven vermogen van de lader, in Watt?
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
35 hele Watt Ron Eigenlijk gewoon bagger dus....
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
als je de lader opzoekt bij pkracing staat er dat netjes vermeld. meer dan 2 cellen haal je de 4 amp niet meer. dus als het goed is heeft de topic starter dit ook gelezen. mvg
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Ik had het al (vrij snel) aangepast voor dat jij reageerde Hans, ben toch even gaan kijken toen ik me realiseerde dat het PK betrof. Ze doen het gewoon netjes Jonathan, ga voor B6 of Turnicy Accucel. Bedenk dat daar de opgeven stroom niet volgehouden wordt bij hoger aantal cellen. Speel maar eens met aantal cellen met dit tooltje: http://www.scriptasylum.com/rc_speed/index.html (toevoegen aan favorieten, zeer nuttig veer elektro volk) -> electrical -> Lithium Battery Chargers De Accucel6 nauwkeuriger, beter voor accu, bericht #22 van Pschycho/Emil: Pschycho/Emiel http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-ac-topic.html http://www.modelbouwforum.nl/forums/...highlight=imax 'Verplicht' leesvoer, mocht je nog niet gezien/gelezen hebben, bespaart je een keer een accu of een brandje: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ik-je-die.html Inhoud
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Ook nuttig om je locatie in profiel op te nemen, wellicht wonen er MBF leden bij je om de hoek. Hand voor hulp, handel, verwijzingen naar winkels.
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Kampen Leeftijd: 38
|
Ik ben begonnen met een graupner ultramat 14plus, maar omdat die geen ontlaad mode heeft heb ik daarna een Imax B6 gehaald, als ontlader/veldlader maar dat was zonde van het geld want die was binnen no-time stuk en de balancer was niet bepaald nauwkeurig. Onlangs een Ultramat 18 gekocht om de accu's weer op veilige spanning weg te kunnen leggen. (de 14plus is nu de veldlader geworden) Graupner is kwalitatief echt een stuk beter dan die goedkope meuk in mijn beleving. Mijn devies: goedkoop is duurkoop, spaar door voor een goede lader. Beter 1x goed uitgeven dan 2x een slechte lader te kopen. Verzonden vanaf mijn iPhone.
__________________ Life is simple: eat, sleep and fly Laatst gewijzigd door PH-SVV; 28 december 2011 om 16:02 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |