![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 juli 2010 Locatie: zaandam
|
hallo allemaal, een vriend van mij en ikzelf gaan nieuwe lipo's kopen en zag dat hobbyking goedkope accu's had maar ik weet niet of ze goed zijn. heeft iemand ervaring met deze lipo's en met hobbyking zelf? bryan |
| |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Ik gebruik niet anders. Prima winkel. Nadelen: verzending duurt lang, vooral ook omdat Post.nl (voorheen TNT) traag is. Mijn recente bestelling bleef 7 dagen in een loods liggen. Je moet geen haast hebben. Ander nadeel: HobbyKing wil best iets dat niet in orde is ruilen... maar jij betaalt het terugzenden. Dat kan wel eens oplopen. Er zijn mensen die vinden dat de HK producten matige kwaliteit zijn (ook lipo's). Dat kan ik eigenlijk niet beoordelen omdat ik vrijwel niks anders gebruik. Maar de prijs/kwaliteitverhouding is onovertroffen. Hou wel rekening met douanekosten (dan is het nog steeds goedkoop, maar ietsje minder)
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
|
de inklaringskosten zijn 12,50 euro en er komt BTW over het bedrag wat je aan HK hebt betaald. Dit geld wel tot een bedrag van ongeveer 100 dacht ik. Dit is verder te vinden met google. Een nadeel van is ook ( zelf ondervonden ) dat bij DHL ze niet wisten wat het was en geen idee hadden van de prijs. Dus zo kreeg ik eerst een formulier thuis dat ik moest invullen en met een kopie van de factuur terug moest sturen. Dit was allemaal zeeeeer tijds vertragend. Maar HK heeft ook een Europese vestiging in Duitsland, daar zijn dezelfde lipo's wel wat duurder, maar je hebt geen verdere kosten en ze zijn er sneller. Hans
__________________ U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80" en zelfbouw. We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V |
| |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
En Turnigy is weer gewoon een merk van Hobbyking ..... Zou als ik jou was gewoon eens wat zoek en leeswerk gaan verrichten op het forum
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
je zou ook kunnen overwegen om lipo's van gensace aan te schaffen lekker in duitsland Gens Ace ,der top Hersteller von Lipo Akkus, brushless Motoren, ESC Motoren und Ladegräte. mvg hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
naar mijn mening ook een stukje beter. en er zijn mensen die dit delen met me. mvg Hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |