![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2011 Locatie: Sneek, Friesland Leeftijd: 14
|
Ik heb LiPo's besteld bij Hobbyking, ik heb dus met opzet GE Warehouse gekozen en ik wacht nu al best lang... Ik heb mijn LiPo's besteld op 29 December 2011 rond 21:00 er staat nu nog steeds ''Paid, Processing'' dus nog niet verzonden. Heeft iemand hier ervaringen mee hoe snel ze het op de post doen? Ik heb trouwens 9,16 euro betaalt voor 4-7 dagen levertijd. Ik heb namelijk een HPI E-Firestorm FLUX gekocht dus kan er nog steeds niets mee... Groetjes, Jonathan |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juli 2004
|
Wacht even... Dus je hebt op donderdagavond iets besteld (met een levertijd van 4-7 werkdagen) en je gaat op maandagavond hier een draadje starten onder het motto: "Ik wacht nu al best lang"? En dan vergeten we voor het gemak maar even dat oud- en nieuw er ook nog tussen zat? Pfff...
|
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juli 2010 Locatie: spijkenisse Leeftijd: 47
|
Tsja . das bes lang. En 14 jaar is ook best oud.... Heb nog even geduld... Het is zo binnen, vanuit DE is de levertijd 3 dagen (werk dagen). En de beste wensen nog voor 2012. Veel rij pleizier.. Groet Wil
__________________ |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2003 Locatie: Helden
|
Ik heb ook wel eens twee weken moeten wachten voordat hk de spullen opstuurde vanuit DE, vanuit HK heb ik wel eens 4 weken moeten wachten ondanks dat alles voorradig was.
__________________ Henseleit TDR, Vario R22, Agusta A109 E550, EC145 CountryLee Trex 600 12S, Sceadu 50, Schluter bell222 1978. www.indoorvliegen.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
precies ,e n anders even een mailtje sturen naar HUN! Die kunnen iets meer dan wij
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Vanuit het DE pakhuis is het normaal een dag of 3.... Maar je zit nu precies tussen alle grote feestdagen in Mijn bestelling vanuit HK is volgens Hobbyking de 30ste al verzonden (mail gehad met tracecode) en volgens de tracecode is het pakket vandaag pas bij HongKongpost aangekomen Alle bestellingen die je plaatst vlak voor of tussen kerst en oud en nieuw lopen gewoon vertraging op. Bedrijven werken niet of met heel veel personeel minder en alles duurt gewoon langer.............. Zodra het DE pakhuis weer draait zal je zien dat ze er met een dag of 3 zijn.......
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
De opgegeven tijd is NA het verzenden. Dus niet de totale tijd. Kan best een paar dagen duren voordat het verzonden is.
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Dan doet www.aircraft-world.com het vlotter, vanuit Japan, zie dit bericht: Spotgoedkope Hyperion inrunners, 300/400
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Klopt, die heb je vaak ook binnen 5 dagen in huis, na bestelling! Zeker met kleine pakjes razendsnel, en betrouwbaar.
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 juni 2006 Locatie: Stein, Limburg Leeftijd: 53
| Citaat:
Niet echt te vergelijken gezien de al meerdere malen genoemde uitzonderings situatie "feestdagen"! Maar blijkbaar grijp jij elke mogelijkheid aan om negatief te posten mbt Hobbyking.... Quote van jou in het bovengenoemde topic; "Air Craft - Electric R/C Aircraft World Shop heeft goede reputatie, heeft zich wel laten overschaduwen door HobbyKrap qua bekendheid" HOBBYKRAP LOL
__________________ No Guts No Glory! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |