![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2012 Leeftijd: 45
|
Je kunt inderdaad niet veel verwachten voor 12 Euro. Maar hij houdt het zo'n vijf minuten vol met het rijden. Wat voor cellen het zijn is mij niet helder. Deze staan bij ebay ook niet vermeld. Ik heb inmiddels een mail naar de verkoper gestuurd. |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
En je zal wel geen reactie krijgen. Geld terug lukt ook niet , daar voor moet de lipo terug gestuurt worden. Dit loopt af onder leergeld , zo hard het ook klinkt . Mvg johan | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
ik ben bang dat je die als verloren kan beschouwen. je zal hem moeter terug sturen en dat is al de moeite niet. wat voor auto en regelaar en motorset gebruik je? als die lipo aan kunnen zou ik gewoon lipo gaan gebruiken mvg
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 8 januari 2012 Leeftijd: 45
|
De regelaar is een ezrun 25A SL met een brushless motor en die kan zeker Lipo aan. Maar het is van mijn zoontje (11 jaar). En die wil ik eigenlijk niet zelf met lipo accus laten werken. Die NiMh op de automatische laadstand gaat hem goed af. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
dat is dan duidelijk, maar leer voor de volgenden keer. eerst informeren of het goede accu's zijn voor ze aan te schaffen. mvg Hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
En nieuwe NiMH accu's eerst paar keer met 0,1C laden (en ontladen door regulier gebruik). Als je nieuwe accu meteen met 1C of hoger gaat laden, kun je verkeerde deltapeak detecteren, daardoor te vroeg afslaan van de lader. Zie verder ook de twee NiMH/NiCd FAQs hier: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...aadtechnieken/ -> De Nikkel-Metaalhydride accu. en -> Delta Peak laders/snelladers voor NiCd en NiMH
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 9 januari 2012 om 20:02 |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
| Doe mij eens een linkje naar 5300mAh AA of AAA cellen, die kan ik wel goed gebruiken.... OK, nu serieus. Denk nog eens 2x na over je vraag, 1x zou al genoeg moeten zijn......
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| imax b6, nimh |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |