![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2011 Locatie: Bussum, Hilversum Leeftijd: 14
|
heb net een turnigy acc6 besteld en ik heb nog een voeding nodig maar ik kan er SERIEUS geen vinden.. heb google gebruikt maar echt niet, nou eigenlijk wel.. ![]() Power Supply for Turnigy Accucel 6/iMax B6 - 5A 12v 60w | eBay Overlander RC-6S, Turnigy Accucel 6 Power supply | eBay welke kan ik nou het best nemen als er geen verschil is ga ik voor de eerste maar het maakt me niet zoveel uit om de 2e te nemen ik neem de ene op hobbyking niet omdat..nou lees zelf de reacties maar bvd -Kevin
__________________ Slash 4x4 (OOMMGG) 2S lipo Laatst gewijzigd door BobSponZ; 18 januari 2012 om 20:33 Reden: lawl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
| 12v 5A AC POWER Adapter LCD MONITOR For MYSTEKY iMAX B5 B6 Balancer Charger NEW | eBay Heb ik ook 5 van gekocht voor uit te delen hier in de buurt... Allemaal dik voor elkaar
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Had eerst 1 gekocht om te testen, losgemaakt, getest, in orde bevonden...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Weten jullie of bij alle merken/typen laptopvoedingen plus en min op dezelfde locatie op de stekker zitten? Ik heb het twee keer voor mijn broers gecontroleerd met meter maar weet sowieso niet meer hoe het was in beide gevallen.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 juni 2008 Locatie: Zeeland Leeftijd: 64
|
Bij de meeste voedingen die bij een laptop geleverd worden staan de gegevens als, uitgaande spanning, vermogen en een symbool van de uitgaande stekker op de behuizing. Normaal is: de centrale aansluiting is de de Plus en de buitenring de Min. Durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken dat er een fabrikant is die het nou net omdraait.
__________________ Gr. Harold |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 augustus 2009 Locatie: Belgi๋, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
| Citaat:
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2007 Locatie: Sittard
|
Denk aan Graupner. Is wel geen laptop. Zit de plus en min precies andersom. Er zijn wel meer voedingen waar de plus en min niet vast ingesteld zijn. Moet je zelf kiezen.
__________________ Twinstar, Haviland Beaver DHC2, Robbe Diamant, Robbe Rofly, Condor Magic, VFK Rival, Graupner Junior, Graupner Joy, Hai II, Stick Ultra, Wolf K10 en een DG 1000 |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 5 augustus 2011 Locatie: Bussum, Hilversum Leeftijd: 14
|
mm ik zit nu te denken ik heb een lipo van disch. rate 25c en 4000Mah besteld en nu denk ik dat de discharge rate iets te laag is want mijn regelaar is 200A en 25x4 is 100 zal dit een probleem worden?
__________________ Slash 4x4 (OOMMGG) 2S lipo |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Dat de regelaar 200A aan kan, betekent niet dat 200A zal gaan lopen. De stroom wordt bepaald door de rest van het systeem.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Citaat:
Niet doorboren, laten vallen, tever leegtrekken en te snel/over laden. over je lipo/regelaar, lees wat Ron schreef even opnieuw.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |